Jeg er redd :-(

kosejenta2

Flørter med forumet
Jeg er redd for at sønnen min skal dø. Mange rare tanker som farer rundt i hodet mitt nå. Vi var på rikshospitalet i dag på kontroll. og med en gang jeg så ultralyd bildet av hodet hans, så tenkte jeg  Ojjjjjjj, dette er ikke bra.
Spinalvesken i ventrikklene i hjernen var alt for mye/store. Så den shunten ( slangen ) de har operert inn i hodet hans, den fungerer ikke og må helt eller delvis byttes ut. Så til uken skal vi tilbake til riksen og operere både hodet hans og lyskebrokket.
Men siden trykket i hodet hans da igjen er for stort så må vi passe ekstra på. blir allmentilstanden dårlig , eller han kaster opp. da må vi reise inn med en gang.
vi holdt på å miste ham sist gang, og han ble lagt i respirator. og jeg er så redd for at det samme skal skje igjen.
og så vil jeg jo ikke at han skal oppleve å ha vondt. Lille store prinsen til mamman sin, som jeg vil beskytte med mitt eget liv.....
huff, gråter litt igjen jeg !!!
er ikke lett å være positiv og tenke at dette skal gå så bra når man er så redd.
Men jeg vet at denne gangen er han ivertfall litt større og sterkere da.
Det er ivertfall positivt.

Huff...gråter litt jeg [:(]
sender deg en trøsteklem og håper det går bra med gullet ditt

Uff ,det må være vondt å ha det sånn[:(]
Man vil jo bare at de små søte skal ha det bra hele tiden!
God bedring til lille gullet ditt[:)]

Masse gode klemmer og varme tanker til dere[:)]

Huff![:(] Jeg skjønner at du er redd! Hadde vært livredd selv jeg.. Men prøv å tenke positivt! Han skal vokse opp til å bli en sund og glad gutt![:)] Klem fra meg og Daniel<3

Håper virkelig alt går bra for gutten din. Stor klem til deg!

Å huff.....[:(] nå fikk jeg virkelig vondt inni meg.... Håper for all del alt går bra for lille snuppen din.

Trøsteklem

Huff da[&o] Ikke noe koselig[&o]

Sender deg en stor klem! Så krysser jeg fingrer og tær for dere!

ORIGINAL: Alexandra82

Vet ikke hva jeg skal si, kan ikke forestille meg hvor engstelig du er.
Skal krysse alt av fingre og tær for han.
Som du sier, han er større og sterkere nå enn sist så det går sikkert kjempefint.
Mange varme tanker til dere.

samme her!!! klemmer til dere!!!

ORIGINAL: lille trille09

Huff...gråter litt jeg [:(]
sender deg en trøsteklem og håper det går bra med gullet ditt

Sign.[:(]

Huff...alt dere må igjennom, forstår godt din redsel for at dere skal miste han. Han er jo så liten, så skjør. 

Vet litt om dette siden ei jente som står meg nær er født med vannhode. Hun er 25 år nå, har vært igjennom et utall operasjoner i sitt liv, men nå lever hun et tilnærmet normalt liv, nettopp ferdig med studier, fått seg jobb, har samboer og alt er så bra med henne, det er jeg så glad for. Men det har vært mange tunge stunder ja.

Ønsker dere og lillegutt alt godt og lykke til med den forestående operasjonen.

Som du sier, han er større og sterkere nå enn sist så det går sikkert kjempefint.

Sign!!

Off, stoooooooor trøsteklem!

ORIGINAL: Tessy_

Huff da[&o] Ikke noe koselig[&o]

Sender deg en stor klem! Så krysser jeg fingrer og tær for dere!

sign!

Huff..........vet ikke hva annent jeg skal si enn at jeg virkelig håper dette går bra og at lillegutt blir frisk!
De er kjempeflinke på Riksen,så dere er i de beste hender iallefall!

Trenger du noen å snakke med eller bare ta en kaffe med mens dere er der ,er det bare å si ifra,så kommer jeg gjerne å holder deg med litt selskap!(Er lommekjent på Riksen[:)]
)

Masse varme klemmer fra meg og Isak!

Huff, jeg kan ikke en gang finne rette ordene å si til deg engang [:(][:(] Blir så utrolig trist her jeg sitter [:(][:(][:(][:(]

Sender deg mange klemmer som en mager trøst.

huff, fikk litt tårer her jeg sitter[:(]
sender dere masse klemmer!

Takk jenter, det varmer godt å høre at dere tenker på oss.

Jeg sa til mannen min før han dro på jobb nå i natt , at nå må vi ta ekstra mye bilder av Daniel før operasjonen, sånn i tilfelle det går galt.
Ja sa han med en gang... og så kikket vi på hverandre og ...... nei dette skal gå bra så vi trenger ikke det.
men kjenner jeg meg selv rett så gjør jeg nok det allikevell.
Lille store gutten min sover så godt i senga si nå. men jeg har aller mest lyst til å ha han ved siden av meg hele tiden nå. Tror det tar litt tid før frykten slipper taket ordentlig. Men ,,,, det hjelper å snakke med dere om dette. Og jeg kan nå legge meg uten tårer i øynene. føles litt godt å på en måte være litt sterkere for lille Daniel sin skyld fordi jeg delte dette med dere.
nattinatt og go klem tilbake

Uff, dette var ikke noe hyggelig å lese[:(] Håper virkelig at alt går bra! Sender dere mange varme tanker..<3
Stor klem fra meg og adrian<3

samme hær !
alt skal gå så bra skal du se ! :-)
Masse varme tanker til dere

Sign! Stor klem til dere begge to

Huff, det må være grusomt å stå oppi en sånn situasjon! [:(] Vi vil jo barna våre skal ha det bra hele tiden..

God bedring, krysser alt for at det skal gå bra [:)]

Stooor klem!!

Back
Topp