Jeg er operert!

*Labambie

Forumet er livet
Jeg kom hjem fra sykehuset i går. Så nå går ting bedre og bedre time for time. Tiden på sykehuset er noe jeg helst vil glemme, mye smerter og lite søvn. Jeg sliter endel med luftsmerter, lite energi og stivhet i kroppen. Jeg bare gleder meg  til alt dette slipper taket! [:)]

Tusen takk til alle dere som har sendt meg lykkeønskninger på facebook, det har varmet veldig!

[:D]

Så fint at du har kommet hjem[:D]
Og ikke minst føler deg bedre og bedre:)

Masse lykke til videre[:D]

ORIGINAL: Sandradee*

Sign..
Må innrømme at eg tenkte tanken på april spøk her og[:-][8D]

ORIGINAL: Sandradee*

Sign[:)]

ORIGINAL: Labambie

Jeg kom hjem fra sykehuset i går. Så nå går ting bedre og bedre time for time. Tiden på sykehuset er noe jeg helst vil glemme, mye smerter og lite søvn. Jeg sliter endel med luftsmerter, lite energi og stivhet i kroppen. Jeg bare gleder meg  til alt dette slipper taket! [:)]

Tusen takk til alle dere som har sendt meg lykkeønskninger på facebook, det har varmet veldig!

Og ikke minst på sms!![:D][X(]

S godt at det har gått bra![:)] Og nå er det gjort..... rart litt?[:D]

Hvor lenge må du regne med det tar før du blir "normal". Altså ikke med spising osv, men til du ikke har vondt mer og kan fungere normalt?[:)]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Og ikke minst på sms!![:D][X(]

S godt at det har gått bra![:)] Og nå er det gjort..... rart litt?[:D]

Hvor lenge må du regne med det tar før du blir "normal". Altså ikke med spising osv, men til du ikke har vondt mer og kan fungere normalt?[:)]

Ja, beklager at jeg ikke har svart... Jeg har ikke svart noen... [X(]

Dette med å fungere normalt er visst veldig individuelt. Noen er oppe å løper på kjøpesenter etter 4 dager, mens andre sliter i opptil 3 mnd etterpå. Så får bare se...

Så godt å høre! Har tenkt masse på deg! [:)] Blir veldig spennende å høre hvordan det går med deg i tiden fremover! Håper du holder oss litt oppdatert [:)]

Så bra alt gikk bra[:)]

Du får ha god bedring så håper jeg du blir raskt  i hundre igjen[:)]

Prøvde å sende deg en pm men boxen din var full gitt!

Gratulerer med vel overstått operasjon! Vet akkurat hvordan du har det nå, men det blir bedre for hver eneste time som går, og deilig er det! Gleder meg til du kommer til det stadiet jeg er nå hvor alt bare går den helt riktige veien

Gratulerer
Vet godt hvordan du har det[:)]
men trøst deg med at det blir bedre dag for da "normalt",
Får håpe du får en like fin vei å gå som jeg har hatt[:)]

Gratulerer med vell overstått operasjon[:)][:)]Har tenkt masse på deg! Håper at du kommer deg raskt[:)]
*Klemmepå*

Ja, beklager at jeg ikke har svart... Jeg har ikke svart noen... [X(]

Faen[:@] Haha, nei, jeg forventet ikke dét.[:D]

Håper du kommer deg fort fort fort da.[:)]

Flott at du er kommet hjem [:)]
Flere venner av meg har hatt samme operasjon, og for dem har alt gått veldig bra i ettertid, så jeg håper virkelig på det samme for din del [:)][:)]

Sender deg mange lykkeønskninger for tiden fremover [:)]

Gratulerer! lykke til framover[:)] Ein kollega av meg er nylig tilbake i jobb etter samme operasjon, og ho er frisk og rask etter knappe 5 veker. Har vore i god form heile tida. Håper du kjem deg fort[:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Gratulerer med vell overstått operasjon[:)][:)]Har tenkt masse på deg! Håper at du kommer deg raskt[:)]
*Klemmepå*

Signerer den. Tenkte å starte en tråd om det her i formiddag, og spørre hvordan det gikk men tenkte det var best å vente til du fortalte selv.

Bra du har kommet deg hjem, og at det går bedre! [:)] Er min tur til onsdag! Gleder meg bare til å få det overstått! [:D]

ORIGINAL: Delight

Gratulerer så mye
men kan jeg spørre deg åssen operasjon er det ?

Gastric bypass, såkalt slankeoperasjon. [:)]

ORIGINAL: lisemo

Bra du har kommet deg hjem, og at det går bedre! [:)] Er min tur til onsdag! Gleder meg bare til å få det overstått! [:D]

Ja, det skjønner jeg godt! [:D]

Back
Topp