Jeg er også redd før TUL

Desembermammaen

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Smånissene 2022
Hei!

Hadde egentlig bestilt TUL neste mandag, da ville jeg vært 9+3. Men så fikk jeg akutt noia i dag, og vil bare vite med en gang om det er liv eller ikke. Jeg har hatt såre pupper, vært kvalm til tider og fryktelig trøtt. Føles som alt dette har dempet seg nå. Er så redd for at noe skal være galt. Vet ikke hvorfor jeg laget tråden, bare trenger litt støtte akkurat nå:Heartred

Skjønner deg! Tenker helt likt. Så nervøs for at det ikke skal være liv når jeg kommer på ultralyd. Selv om det egentlig ikke er noe som tilsier at det er noe som er galt. Er nok at jeg har lest om andre som kommer på ultralyd, og så slår ikke hjertet. Men har ikke smerter eller blør eller noe, så bør jo bare slappe av og ikke bekymre meg. Men skjønner hvordan du har det :Heartred Føler også at jeg ikke merker så mye symptomer nå. Er 10+6.

Skjønner deg! Tenker helt likt. Så nervøs for at det ikke skal være liv når jeg kommer på ultralyd. Selv om det egentlig ikke er noe som tilsier at det er noe som er galt. Er nok at jeg har lest om andre som kommer på ultralyd, og så slår ikke hjertet. Men har ikke smerter eller blør eller noe, så bør jo bare slappe av og ikke bekymre meg. Men skjønner hvordan du har det :Heartred Føler også at jeg ikke merker så mye symptomer nå. Er 10+6.
Ikke sant, ingenting som tilsier at det ikke går bra. Men så begynner man å analysere bildene av testene man tok, leser om andres symptomer, og så videre. Gjør meg selv tullete. Krysser alt jeg har for at det går bra for begge. Sender deg en god klem - takk for at du svarte <3

Ja, det er mange tanker som surrer og går. Spesielt i disse tider, men også pga alle hormonene som herjer rundt i kroppen. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd, for til vi vet noe annet er vi gravide vi som er her inne :Heartred

Hadde det helt likt, synes ting roet seg ned nærmere uke 9. Var på UL i dag, og alt var helt flott! Kan du ikke bare flytte timen framover da, hvis det er privat har de ofte mulighet til det!

Jeg skulle egentlig på ul på sykehuset i dag (pga 2 MA tidligere), men så avlyste de rett før jeg skulle dra. Frika helt ut og bestilte time privat, selv om jeg fikk ny time på sykehuset i morgen... 24 timer til med den uutholdelige ventingen var bare helt umulig. Så glad for at jeg nå kan være glad en dag ekstra her i livet :)

Jeg var kjempe nervøs for TUL jeg og!
Var først en gang privat (for å se at hjertet slo), og deretter på offentlig (fosterdiagnostikk pga alder).

Ventetiden er kjip, men mitt tips er å holde deg aktiv. Tenk på andre ting (lettere sagt enn gjort!) og gjør ting som gjør deg glad. :)

Jeg er 9+1 idag og jeg merker også mindre til symptomene nå. Jeg har ikke vært så mye kvalm tidligere, dette har vært av og på, men jeg har hatt skikkelige ømme bryster og nå idag er de ikke så ømme. Jeg er veldig trøtt og jeg kjenner murringer og stikninger i magen, så ting er sikkert i orden, men. Jeg klarer heller ikke å roe meg helt ned.

Back
Topp