Jeg er ny her =)

Meten

Betatt av forumet
Hei!

Tenkte å si at jeg er ganske så ny her! Eller ihvertfall ny "skriver". Har lest på BV i ca 2 år nå. Er venninne av Ødi som fødte for tidlig i oktober 2007 hvis dere har fått med dere den historien.

Siden jeg skal gifte meg neste sommer, tenkte jeg at det var koselig å begynne å skrive litt sånn smått her. Selv om jeg ikke har unger eller sånn.

Jeg er ihvertfall fra Stavanger, har en flott forlovede, har hund, katt og akvarier, en volvo og stort sett det meste i livet! =) Gleder meg til å bli bedre kjent med gjengen her inne !

jeg og har volvo ;)

Volvo rocker hehe!! Aller helst skulle eg vel hatt en BMW i følge min far, men men.... Super fornøyd med min Volvo V70 Cross Country med firehjuls trekk, turbo, stasjonsvogn og at den er kongeblå! Cool! [:D]

Visste du at Volvo betyr - JEG RULLER ? hehehe ;)

JEg har volvo 240... 1983-mod. gammel-blå stasjonsvog... hehe.

Ojoj :) enda en grunn til å ha volvo

Volvo 240 funker og [:D] Syns de er passe sjarmerendes hi hi!
Ja god grunn for å ha Volvo--- Vi ruller! hehe!!

De er fine da :)
Vi liker gamle biler vi :)
Har en 72-mod Opel Blitz, en 75-mod Opel kadett, en 79-mod Volvo 244 sedan og min 83 mod :)

Tror dere skrive feil nå!!!!!    volvo har ikke noe med sermonier å gjøre[8D]

[;)]

Velkommen hit btw[:D]

ja huff. må passe oss så ikke tråden blir flytta [:-]

Hehe! Må jo le litt! en liten trådavsporing er vel lov ;))

Takk forresten for velkomsten Maik1 =) Virker ut som en koselig gjeng her inne!

får håpe det ;)

velkommen hit og lykke til med planleggingen

Tusen takk Silje! Satt litt med invitasjons listene i dag. Men la det litt vekk igjen. Vanskelig å sette dette opp syns jeg! Har jo så lyst å ha aaaalle! Men men... Tror vi løser det ved å ha en fest i etterkant i tillegg til middagen på selve bryllupsdagen...

Back
Topp