jeg er lost i et eikelandskap!! HJEEEELP!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Grrreeeiiitttt... vi flytter snaaaaaaaart.. og planleggingen er i full gang (for min del iallefall [:D][:D] Darlingen bare nikker han.. hihi..)

Men.. det meste av mitt stæsj kræsjer med hans stil.. jeg har hvitt, litt chabbychic, og han har hvite vegger og eik.. eik eik eik...

Mamma kjøpte noen fine sofaputetrekk til meg - hvite men ikke kriddhvite, som passer perfekt som stoooore gode sofaputer.. men hva mer kan jeg fylle opp med??

Jeg må ha det koselig, men ikke for jentete.. han må få beholde litt mannemann i ungkarsleligheten sin [:D]
(dessuten skal jeg fylle gjeste/scrapperommet med rosa stæsj.. hihi)

Få bilder av duker, lysestaker, tepper, vaser osv osv... [:D][:D]

ORIGINAL: Oline

Eik kan da males hvitt...?[8D]

HAHAHAHAHAHHAHAHA

Da hadde jeg sitti på bussen hjem til mamma før jeg hadde rukket å si "jamen elskling det ble jo så fint" [:D][:D][:D]

tror nok ikke jeg får lov å gjøre noen innhogg der... *skal finne bilde av møblene*

Eik kan være nydelig det, så lenge det andre passer [:)] Hva slags farge er det på sofaen da, og gulvet?

Tre'fargede' møbler...

*grøss*

Du må finne på noe lurt så du får malt de hvite[;)]

sofaen er sånn mellombrun - fant ikke bilde av den men det er sånn treseter med sjeselongavslutning, sånn "alle" har som er kjøpt på skeidar [8|]
gulvet er nesten mørkebrunt [:D]

men det er masse vinduer så det er lyst og fint der da..

ingen gardiner [&o]  han har bare hvite lameller og de tror jeg ikke jeg får lov å kødde med [&:]

ORIGINAL: Dollface™

sofaen er sånn mellombrun - fant ikke bilde av den men det er sånn treseter med sjeselongavslutning, sånn "alle" har som er kjøpt på skeidar [8|]

ingen gardiner [&o]  han har bare hvite lameller og de tror jeg ikke jeg får lov å kødde med [&:]

Hvite lameller er jo dritstilig da! Si i fra om du får skrudd de av vinduene så kjøper jeg de billig[8D]

ORIGINAL: Schmoopy

Hvite lameller er jo dritstilig da! Si i fra om du får skrudd de av vinduene så kjøper jeg de[8D]

"UUUps.. de forsvant visst ut døra og i posten til schmoopy og ble erstattet av noen fine panelgardiner istedenfor" [:D]

ORIGINAL: Schmoopy

Hvite lameller er jo dritstilig da! Si i fra om du får skrudd de av vinduene så kjøper jeg de[8D]

"UUUps.. de forsvant visst ut døra og i posten til schmoopy og ble erstattet av noen fine panelgardiner istedenfor" [:D]

Blomster sender i posten i retur[:D][:D][:D]

Vi har kjempelyst på lameller her, men f*** så dyrt.

Da ville jeg bare behodt det lyst.
Ladet meste gå i naturfarger, alt fra hvitt via krem, offwhite, beige og lysebrunt.
Går jo ann å ta inn noen innslag av lyserosa, eller lys mosegrønt.

Lameller ja. Jeg er heller ikke overbegeistret for det. Men vi har det vi også, pga peisen, så kan vi ikke ha gardiner.
Vi har brune, det hjelper litt.
Men dere kan jo ha gardiner i tillegg til lamellene?
Noen tunge tykke, i beige eller lysebrunt

Noen gode argumenter for å få gjennomslag for dette?
Han kikker bare rart på meg hver gang jeg nevner det nemlig... jeg prøver å si at det blir litt "lunere" men neeeeeeeida...
Bare i den eeeeene kroken i det minste.. [&o]

Denne?! [;)]

Da ville jeg bare behodt det lyst.
Ladet meste gå i naturfarger, alt fra hvitt via krem, offwhite, beige og lysebrunt.
Går jo ann å ta inn noen innslag av lyserosa, eller lys mosegrønt.

Lameller ja. Jeg er heller ikke overbegeistret for det. Men vi har det vi også, pga peisen, så kan vi ikke ha gardiner.
Vi har brune, det hjelper litt.
Men dere kan jo ha gardiner i tillegg til lamellene?
Noen tunge tykke, i beige eller lysebrunt

Lameller er jo kjempe inn nå da, se i hvilket som helt boblad[;)] Ne, vært stolt av lamellene dine jente!

ORIGINAL: ~IsaDora~

Denne?! [;)]

den der er jo nesten svart [:D]
men den ser sånn ut, bare myyye lysere microfiberstoff..
*leter videre*

Det er det som er problemet.
De h*****s lamellene er jo overalt.
Og jeg hater å ha ting som alle andre har, og som er så oppbrukt.
Dessuten er det "kaldt" - iallefall hvite.

hvah! ÅSså sier du at jeg må ha de?? [&:][:D][:D][:D]

De har på prinsess.
Rimelige og greie[:)]

På princess sier du...

Hvor? fant de ikke i nettbutikken www.princessbutikken.no

Oh yes, kaldt er deilig. Her skal listene jekkes av vinduskarmene og sparkles slik at det blir helt rett, så skal lamellene opp (de hvite selvsagt)[;)][8D]

Mannevennlige argumenter:
1. Man gjemmer den "tråden" som man drar lamellene ut og inn med, sånn at Tobias ikke finner den så lett.
2. Hvite lameller er gjennomsiktige - noe som vil føre til merkbart lite sex i stua
3. Gardiner demper lyd (som kan tillate mer og mer høylytt sex)
4. Dolly blir glad (som gir mer sex)
Kommer ikke på flere måter å knytte lameller opp mot sex på[8|]

[:D][:D][:D]

men de trådene ja... tobias og tråder = neineinei...
*noterer resten som argumenter å vifte med når vi skal nedover til uka*

hvah! ÅSså sier du at jeg må ha de?? [&:][:D][:D][:D]

Jeg synes ikke at noen burde måtte ha lameller.
Men du sa at du ikke fikk lov til å kødde med dem.
Så jeg foreslo å gjemme dem bak gardiner

Schmoopy:
Har sett dem på flere princess-butikker.
Tror de har dem i butikkene, selv om de ikke har dem på nettet.

*tar på seg brillene* [8D]

Jysk har billige og fine lameller!

Over til Dolly... Tok litt feil på den sofafargen da [8D] Meeeen.... Masse puter frisker opp. Tror jeg ville prøvd i masse behagelige jordfarger, passer godt til eik og de andre fargene du beskriver. Offwhite, creme, beige, lysebrun, mørkebrun osv... Noen fine gardiner sammen med lamellene hadde sikkert blitt bra ja!

ORIGINAL: ~IsaDora~

Jysk har billige og fine lameller!

Over til Dolly... Tok litt feil på den sofafargen da [8D] Meeeen.... Masse puter frisker opp. Tror jeg ville prøvd i masse behagelige jordfarger, passer godt til eik og de andre fargene du beskriver. Offwhite, creme, beige, lysebrun, mørkebrun osv... Noen fine gardiner sammen med lamellene hadde sikkert blitt bra ja!

betyr dette at jeg må finne stæsj sjæl? [&o]
*snyter seg i den imaginære visakortregninga*

Back
Topp