Jeg er litt stolt

Helene Harefrøken

Forumet er livet
Selv om mange er drittlei bilstoltråder så er det mange i det ganske land som leser en del om bilsikring.

Nå runder bloggen min snart 30 000 besøkende(på litt over ett år)og det syntes jeg er stas for meg   Har fått så utrolig mange flotte tilbakemeldinger på bloggen i året som har gått, veldig morsomt. Så takk til alle de som har vært innom og lest Jeg tjener jo ikke noe på det, så dere lesere er min belønning.

Må jo bare skryte litt til noen som ikke bryr seg [:D]

Jeg bryr meg!

For dine innlegg gjorde at vi kjøpte bakovervendt stol som nr.2-stol. Og jeg har blitt deltids-bilsikringsentusiast [;)]

Så flott [:D] Ingenting er bedre enn det.

Jeg kan tilby deg få 50 % av min lønn da ho ho ho og litt av luftbollene og ventesuppen som jeg bruker den på *thihihih* Har litt leia i dag ja [8D]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Så flott [:D] Ingenting er bedre enn det.

Jeg kan tilby deg få 50 % av min lønn da ho ho ho og litt av luftbollene og ventesuppen som jeg bruker den på *thihihih* Har litt leia i dag ja [8D]

Jeg er ansatt [;)]
Ikke noe ersom luftsuppeog venteboller [:D]

Tusen takk :D Jeg prøver så godt jeg kan, litt opplyst bør jeg være ellers så har jeg brukt mye tid på å sette meg inn i temaet til ingen nytte [;)]

Det må du gjerne gjøre!

ORIGINAL: GasOline

Jeg bryr meg også.
Synes det er flott at du er såpass ivrig på å samle og videreformidle informasjon.
Og jeg er stolt over at det viktigste i livet mitt er sikret på en skikkelig måte. Og det kan jeg langt på vei takke enkelte bv-tupper for[:)]

Og så må jeg bare legge til at folk er forskjellige.
Mens noe er lei av bilsikringstråder, er det andre som får lyst til å klore ut øynene på seg selv av bikkje-tråder, eller symptom-tråder, eller klage-tråder, eller "mannen min er lat og utro"-tråder.
Vi har alle vårt å slite med[8D]

Amen he he

Da jeg var en liten tuppe samlet jeg på servietter, nå er det informasjon om bilsikring

Syns det er bra du driver å informerer jeg[:)] Før så visste jeg ingenting om bilsikring, hadde først tenkt å ha gutten min i bag i bilen, også hadde jeg kjøpt en brukt babystol som jeg skulle bruke når bagen var for liten. Men etter å ha lest litt her inne, så dro jeg ut å kjøpte ny bilstol med base. Kjøpte også en fremovervendt recaro stol når jeg var gravid. Jeg visste ikke at de skulle sitte bakovervendt etter stol nr.1. Men etter å ha lest om alle farene og sånn om fremovervendt her inne, så har jeg nå kjøpt en akta graco cosmic comfort. Så jeg sier bare takk jeg[;)] vil jo det beste for ungen min.....

ORIGINAL: svimsa

Du har all grunn til å være stolt! [;)] 

syns det er et kjempeflott arbeid du gjør, jeg.. og jeg har linket til bloggen din fra min, så da får man jo håpe at noen av mine besøkende tar turen [:D]
uansett har jeg prentet inn i hodene til hele min familie, at tobias sitter bakovervendt til jeg bestemmer noe annet [8D]

du gjør en flott jobb og burde fått bedre betalt [8D][:)]

Jeg bryr meg, du er grunnen til at vi kjøpte bakovervendt etter at vi hadde hatt fremovervendt i et halvt år[;)]

Takk

Da var "målet" nådd [:D]

Back
Topp