Jeg er litt små redd :/

TiiniX

Forelsket i forumet
For noen dager siden våknet snuppa kl.5 om morgenen, jeg sto opp la hun sammen med pappaen i senga.
Jeg sa at han måtte følge med henne så hun ikke datt ned.
Han sovnet og snuppa er veldig aktiv = det skjedde!

I det siste har hun fått skikkelig ekkel hoste og er skikkelig hås. Idag spydde hun og er litt blå på siden av hodet.
I går var jeg på foreldremøte på bhg, og da hadde hun og BF vært hjemme alene, da hadde hun slått pannen sin.
Hun har ikke noen kul i pannen, men er enda blåere der hun var litt blå.

Hva skal jeg gjøre? har så dårlig samvittighet :( Føler meg som en skikkelig dårlig foreldre akkurat nå.
Snuppa er ganske aktiv, men plutselig kan hun bli helt fjern.

Skal jeg ta hun med til legen?
Skal jeg fortelle at hun har ramlet ned fra sengen? kommer de til å dømme meg som en dårlig foreldre evt kontakte BV? :(
er drit redd for å miste snuppa mi:(

Ta henne med til legen.

Du er ikke en dårlig mor. [:)]

ORIGINAL: siven79

Hun kan ha hjernerystelse.

Ta henne til legen og fortell alt
Sånt skjer. [;)]

Man kan få store skader av små fall og omvendt.
Har hun hjernerystelse så bør hun helst holdes i ro og ikke slå hodet noe mer på en stund hvertfall.

Enig. Ta kontakt med lege.[:)]

Jeg tok selv kontakt med legevakten når poden datt ned fra senga... ikke noe problem.

De reagerer nok først hvis det er noe som skjer gjentatte ganger.
Alle kan ha ett uhell...

Alle barn ramler og slår seg, så noe bv vil ikke bli innblandet. Men ring legen og få henne sjekka!

Ring legen du, du er ingen dårlig mor[;)]

Enig med de over. Ring legen og fortell hva som har skjedd. Du er ingen dårlig mor av den grunn. Barn slår seg, sånn er det bare [;)]

tusen takk for fine svar.
har prøvd å ring legekontoret nå, uten hell.. ingen der som tar telefonen :s

Håper du får tak i de på legekontoret og at de kan få sett på jenta, ikke minst for å berolige deg. Du er absolutt ingen dårlig mor. Ulykker skjer hele tida med de små, er helt umulig å unngå det ! 

Prøv å ringe legen igjen du, så tar de henne bare inn på kontroll og sjekker henne og du blir beroliget. Sånt skjer, og veldig sjelden ungene faktisk blir skadet av det. De er så aktive, at en må bare regne med noen knall og fall innimello, du er ikke noe dårlig mor forde, da er det mange dårlige foreldre rundt omkring. Er ikke engang et øyeblikk som skal til før det kan skje noe, så ta det helt med ro. Barnevernet blir ikke koblet inn i slike saker, da hadde de virkelig være ganske mye mer overarbeidet enn det de er i dag. [:)] Lykke til! Håper du kommer inn til legen nå og alt er bare helt bra med jenta di! [:)]

Back
Topp