Jeg er kvalm!!! Hurra jeg må spy!!!

DEEET er så sjeldent det, at det faktisk er uuusannsynlig! i allefall til MEG :cool14
Jeg fant: "Kvinner som selv er toeggede tvillinger, og deres søstre får tvillinger noe hyppigere enn tilfellet er i befolkningen generelt. "

voldsomt så mange smilefjes du hadde på svara dine. .... :P
Jeg ja :D er en skikkelig glad jente jeg nå:D som en Disney film på sukkerkick :D lille bebbisen lever og nå er jeg kvalm blir jo ikke bedre enn det xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fant: "Kvinner som selv er toeggede tvillinger, og deres søstre får tvillinger noe hyppigere enn tilfellet er i befolkningen generelt. "

hvorfor... måtte du skrive det med så store bokstaver :eek:
jeg kommer ikke til å få sove i natt....

Jeg ja :D er en skikkelig glad jente jeg nå:D som en Disney film på sukkerkick :D lille bebbisen lever og nå er jeg kvalm blir jo ikke bedre enn det xD

altså! JEG ER KJEMPE GLAD FOR AT DU ER GLAD Å AT BEBIS ER I MAGAN DIN! <3

men jeg bare... DERE SKREMMER MEG! - :oops:

hvorfor... måtte du skrive det med så store bokstaver :eek:
jeg kommer ikke til å få sove i natt....

Hehe.....jeg aner ikke hvorfor det plutselig ble store bokstaver!
Kanskje dere går fra 4 til 6 ja ;) Blir spennende å se :)

altså! JEG ER KJEMPE GLAD FOR AT DU ER GLAD Å AT BEBIS ER I MAGAN DIN! <3

men jeg bare... DERE SKREMMER MEG! - :oops:
Det går så bra arte :D men nå lå du ikke ta sorgledene dine på forskudd:P det er godt man har har noen måneder til å forberede seg :)

Haha, denne tråden fikk meg til å le. :D Og så fantastisk at kvalmen har kommet til deg også Stoltmor90! :D :D

Jeg har klart å holde kvalmen i sjakk siden vi kom ned hit, men de to siste dagene har jeg ikke klart meg så bra på kveldene og har spydd. Meeen jeg skal ikke klage :D

Jeg klarer ikke å sette pris på kvalmen.. spyinga. Skal ærlig innrømme det altså. Sorry. Men fikk i meg havregryns suppe i sted. Å har holdt på.den enda :-) yay

Hva mente du med deeeet? Forberede meg på to? Hahahaha. Mamma tror det er to hun å. Jeg sa hun kunne ta seg en banan å sette seg i skygge .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke å sette pris på kvalmen.. spyinga. Skal ærlig innrømme det altså. Sorry. Men fikk i meg havregryns suppe i sted. Å har holdt på.den enda :-) yay

Hva mente du med deeeet? Forberede meg på to? Hahahaha. Mamma tror det er to hun å. Jeg sa hun kunne ta seg en banan å sette seg i skygge .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
:D

Sent from my iPad using BV Forum

Er kvalme et godt tegn altså? :D Jeg haaater kvalme, slet veldig med det sist gang også, men om det er bra, så gjør det saken litt bedre! :D (Hvertfall NÅ, kanskje ikke når jeg henger over doskåla i morgen tidlig :P )

Er kvalme et godt tegn altså? :D Jeg haaater kvalme, slet veldig med det sist gang også, men om det er bra, så gjør det saken litt bedre! :D (Hvertfall NÅ, kanskje ikke når jeg henger over doskåla i morgen tidlig :P )

Kvalme er godt tegn ja :D Men er ikke lett å sette pris på den når den er på det værste:p det vet jeg alt om :D skulle ikke ha neste mann før om maaaange år! Nettopp grunnet ekstrem Kvalme :/

Back
Topp