Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aaw tusen takk skjønneåååh * holder opp håret ditt mens du spyr* <3
aaw tusen takk skjønne
det var veldig morro å møte opp med jentungen i bhg idag for så å mptte løpe fra henne en liten stund for å gå på tolattet for å kaste opp. Når jeg kom tilbake satt bhg personalet å kikket på meg med lysne øyne og store smilXD
uff så grusomt hva jobber du som? hvis deter greit om jeg spør^^,åååw sitter å holder igjen spy jeg. tørr ikke svelge spyttet mitt en gang så jeg sitter så å si å sikkler her på jobben å blunker fælt med øya...
... er alt for mye folk her nå. så kan ikke gå ut å spy heller. for det er mange flere som skal være her i dag .* kurs *
jeg vil bare hjem. å legge meg under dyna ....
uff så grusomt hva jobber du som? hvis deter greit om jeg spør^^,
Ja da har du litt av en jobb skjønner at det ikke er så lett å snike seg unna dajeg er en slags potet. markedsfører, booker møter, gjør litt papirarbeid. mye data og telefon. finnes ikke noe sikker stillingstittel , men salgsmedarbeider står det på kontrakten da...
Ja da har du litt av en jobb skjønner at det ikke er så lett å snike seg unna da
Joooo det er litt morsomtmen det spørs.. om jeg faktisk må legge inn håndkle i dag.. å ta en sykedag... makan...
så kvalm såå mye spying aldri vært borti før... skakke forbause meg om det er to inne der som gjør det.. haha* bankibordet* - det var ikke noe morsom spøk!
da får du ta de gode timene der til etter tanke daJa, det er jo ett godt tegn sies det! Flott for oss
(men jeg må si at det er kanskje ikke det første jeg tenker når jeg våkner 4 hver morgen for å spy, for så å ikke klare å sove mer siden jeg er så sinnsykt kvalm...., eller på kvelden når jeg henger over do. Men jeg har noen gode timer midt på dagen da )
Aaw da skal jeg hyle av glede med deg din heldig grismorsomt du liksom... hvis de kommer å forteller meg at det er to stk inni der i mårra. da kommer jeg til å hyyyle. da sykmelder jeg meg med en gang å blir liggende under dyna til alt er over.
Aaw da skal jeg hyle av glede med deg din heldig gris
Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er vel ikke så sjeldent?du får ta deg av gledes hylinga du. i allefall i starten. thaha... d sku tatt seg ut, EN tvilling som får tvillinger
Men det er vel ikke så sjeldent?
Aaaaaah så du ER tvilling jammen da er det 2 i magen din
Sent from my iPhone using BV Forum