Jeg er kvalm!!! Hurra jeg må spy!!!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Dette har jeg ærligtalt gått å ventet på og med tanke på helgens uffåuff så et denne kvalmen og spyinga veldig velkommen :D de sier jo at om man opplever kvalme det første trimesteret kommer det til å gå bra :D HURRRA:D

Sent from my iPhone using BV Forum

åååh * holder opp håret ditt mens du spyr* <3

åååh * holder opp håret ditt mens du spyr* <3
aaw tusen takk skjønne :D
det var veldig morro å møte opp med jentungen i bhg idag for så å mptte løpe fra henne en liten stund for å gå på tolattet for å kaste opp. Når jeg kom tilbake satt bhg personalet å kikket på meg med lysne øyne og store smilXD

aaw tusen takk skjønne :D
det var veldig morro å møte opp med jentungen i bhg idag for så å mptte løpe fra henne en liten stund for å gå på tolattet for å kaste opp. Når jeg kom tilbake satt bhg personalet å kikket på meg med lysne øyne og store smilXD

åååw sitter å holder igjen spy jeg. tørr ikke svelge spyttet mitt en gang så jeg sitter så å si å sikkler her på jobben å blunker fælt med øya...
... er alt for mye folk her nå. så kan ikke gå ut å spy heller. for det er mange flere som skal være her i dag .* kurs *

jeg vil bare hjem. å legge meg under dyna ....

åååw sitter å holder igjen spy jeg. tørr ikke svelge spyttet mitt en gang så jeg sitter så å si å sikkler her på jobben å blunker fælt med øya...
... er alt for mye folk her nå. så kan ikke gå ut å spy heller. for det er mange flere som skal være her i dag .* kurs *

jeg vil bare hjem. å legge meg under dyna ....
uff så grusomt:( hva jobber du som? hvis deter greit om jeg spør^^,

jeg er en slags potet. markedsfører, booker møter, gjør litt papirarbeid. mye data og telefon. finnes ikke noe sikker stillingstittel , men salgsmedarbeider står det på kontrakten da...
Ja da har du litt av en jobb:P skjønner at det ikke er så lett å snike seg unna da

Ja da har du litt av en jobb:p skjønner at det ikke er så lett å snike seg unna da

men det spørs.. om jeg faktisk må legge inn håndkle i dag.. å ta en sykedag... makan...

så kvalm såå mye spying aldri vært borti før... skakke forbause meg om det er to inne der som gjør det.. haha* bankibordet* - det var ikke noe morsom spøk!

Ja, det er jo ett godt tegn sies det! :D Flott for oss :D

(men jeg må si at det er kanskje ikke det første jeg tenker når jeg våkner 4 hver morgen for å spy, for så å ikke klare å sove mer siden jeg er så sinnsykt kvalm...., eller på kvelden når jeg henger over do. Men jeg har noen gode timer midt på dagen da ;))

men det spørs.. om jeg faktisk må legge inn håndkle i dag.. å ta en sykedag... makan...

så kvalm såå mye spying aldri vært borti før... skakke forbause meg om det er to inne der som gjør det.. haha* bankibordet* - det var ikke noe morsom spøk!
Joooo det er litt morsomt :D

Ja, det er jo ett godt tegn sies det! :D Flott for oss :D

(men jeg må si at det er kanskje ikke det første jeg tenker når jeg våkner 4 hver morgen for å spy, for så å ikke klare å sove mer siden jeg er så sinnsykt kvalm...., eller på kvelden når jeg henger over do. Men jeg har noen gode timer midt på dagen da ;))
da får du ta de gode timene der til etter tanke da:D

morsomt du liksom... hvis de kommer å forteller meg at det er to stk inni der i mårra. da kommer jeg til å hyyyle. da sykmelder jeg meg med en gang å blir liggende under dyna til alt er over.

Hvis de mener det går bra å spy så ønsker jeg den velkommen!!:) eneste jeg er er litt små uggen på morningen. Blææææ men den kommer vel :)

morsomt du liksom... hvis de kommer å forteller meg at det er to stk inni der i mårra. da kommer jeg til å hyyyle. da sykmelder jeg meg med en gang å blir liggende under dyna til alt er over.
Aaw da skal jeg hyle av glede med deg :D din heldig gris :P

Aaaaaah så du ER tvilling ;) jammen da er det 2 i magen din :D

Back
Topp