Jeg er (kake)gal.. :p

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Flere som kan stappe i seg enkelte ganger å føle at det liksom aldri blir fult? :p

Heldigvis er det ikke ofte, men har hatt så ekstremt lyst på kake de siste dagene, så idag lagde jeg eplemuffins.. Har spist 10 stk siden kl 4...... :p
Å enda har jeg lyst på mer..... Men må spare de siste til ungene.. :p
 
Pavlova...suksessterte...texas sjokoladekake... Kakemonsteret er klart! At jeg ikke har gått opp mer enn 5 kg er fanken meg et under så mye jeg har klart å dytte i trynet!
 
Samme her!!! I helgen har jeg vært en godtemums, i går spiste jeg to middager (!) og i dag startet jeg dagen med å kjøpe bounty til lunsj-forrett og avsluttet med eplekaken jeg lagde i går 0__o spiser til gjengjeld veldig sunne måltider ellers, men blir aldri mett... Bunnløst hull!! Men foreløpig kun lagt på meg på magen...
 
Godt å høre at jeg ikke er alene :p

Ja jeg spiser generelt sett helt greit ellers.. Men kjenner at matlysta kommer mer å mer til bake... I dag spiste jeg tilogmed en hel Kyllingfilet, det har jeg ikke gjort på flere mnd :p

Men nå har jeg noen ekstra kg på kroppen, så håper jeg ikke får slike kake anfall ofte... :p
 
Godt å høre at jeg ikke er alene :p

Ja jeg spiser generelt sett helt greit ellers.. Men kjenner at matlysta kommer mer å mer til bake... I dag spiste jeg tilogmed en hel Kyllingfilet, det har jeg ikke gjort på flere mnd :p

Men nå har jeg noen ekstra kg på kroppen, så håper jeg ikke får slike kake anfall ofte... :p

Kjenner meg igjen :) kunne ikke ferdigstille et eneste måltid 1. Trimester, spiste ofte men lite... Nå er matlysta tilbake for fullt og mere til... Og spiser like ofte o.o
 
Back
Topp