jeg er jo tett som en sil.....

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
what the f**k!
klør meg litt sånn smått i hue her...
for jeg kan da ikke ha blitt så gammel og senil at jeg tisser på meg uten å merke noe vel?

for å forklare bedre,
begynte på julaften, kjente jeg var veldig våt nedentil, og gikk på do... og stemte det... truseinnlegget hadde gjort jobben sin så godt det kunne, men var dessverre ikke nok.
lukta ikke noe, for om det var tiss, så skulle det ha lukta BAD! og, heller ikke utflod, var jo så tynt som vann, som hadde trekt seg inn i trusa...
tenkte litt om jeg hadde vært veldig varm, og en lokal svettebølge der nede...
men på 1 juledag hadde jeg omtrent ikke noe, bare en liten dråpe eller noe...
har spurt noen venninner, og den ene sier det er heeeeeelt normalt, og den andre sier at det er vel normalt hehe
så, i dag er det på`n igjen...
hadde stått opp, kledd på meg,og satte meg ved pcen, da var det bare å gå å bytte truse og bukse. var ikke så mye, men nok til at jeg merka det...
har bare kommet et liten dråpe etter skiftet...

må innrømme nå at jeg er sånn smått veldig nervøs... og beklager detaljer hehe men dere er jo så kloke, så her må detaljene ut for å få en vettug evaluering [:D]
MEN, jeg fikk jo fortalt samboern på julaftens mårra, om de to vi har her i april som lekker fostervann, og ligger og ligger og ligger og ligger på sykehuset, og kniper... så han er jo også redd for at det er noe sånt nå...

[&o]

hva er dette?
er i uke 23+2 (24+6 etter menstermin, som _jeg_ tror stemmer mer men men)

godt å se at det ikke bare er meg...

jeg vet ikke hva det er.. men er det samme her også... har vert sånt fra tidli av og har det enda... kjer nesten hver dag..

kjede før eg va på ul og, men var fint med fostervann så tror ikke det er det...

men som sagt, jeg vet ikke hva det er[8|]

Synes du skal ringe lege jeg, det er sikkert ikke farlig men greit å få det bekreftet.

ja... jeg får ringe.
har roa seg helt nå, og ikke vært noe mer.
vesla er som før, og alt virker normalt der nede......

svigerinna mi kommer etterpå, og hu er sykepleier, så jeg får snakke med henne. 
evt få henne til å bli med ned om jeg må på en sjekk, hun skjønner litt mer hva de snakker om enn jeg gjør...

er sånn kjempedigert tragisk familiegreier hos mine foreldre i ettermiddag, så jeg får se om jeg ringer før eller etter det.......

men ser at sandenes86 også har det samme, så føler meg litt roligere...

det høres ut som d samme som meg, når vannet gikk på meg på søndag som var..
har du kontaktet føden?

ORIGINAL: Ena

det høres ut som d samme som meg, når vannet gikk på meg på søndag som var..
har du kontaktet føden?

Nei, det har ikke vært noe mer enn det som var før i dag, men om det kommer noe mer, så skal jeg ringe dem...
bedre med en gang for mye , enn en gang for lite...

hvordan går det med deg Ena?
må du ligge stille hele tiden?
og lekker du hele tiden, eller er det bare litt av å til?

jo d går forholdsvis bra..jeg får lov å gå nå ja [:)]
Venter spent på om jeg får komme hjem på søndag..
lekker ikke mye nå lenger, men kjenner d renner av og til når jeg har vært på do,
og når jeg reiser meg for å gå..men er ikke mye..å d er masse liv i magen [:D]

Jeg har også hatt det. Skikkelig ekkelt, for tror jo at jeg rett og slett tisser i buksa, men er jo ikke det heller... Skal på kontroll hos legen til onsdag (ja, nyttårsaften faktisk[:D]), og da tenkte jeg at jeg skulle nevne det. Men jeg kjenner masse liv, så er ikkeveldig bekymret egentlig... Men greit å få sagt ifra om det syns nå jeg...

øhhhhh[&:][&:]

Nå ble jeg nervøs av og lese dette her...men

Jeg har det samme, men her renner det ofte ikke mye men ofte liksom....spesielt hvis jeg har sitti ei stund og hvis jeg reiser meg opp så renner det...ja om jeg ikke har truse innlegg renner det nedover låret mitt (sorry detaljer)

Men er ikke utflod...mye mulig det kan være urin her altså men ikke kjent noe lukt...Men trur ikke at urinen min lukter så mye heller for jeg er så ofte og tømmer meg...

Men dette har holdt på nå i ei uke. Ikke tenkt så mye på det jeg annet enn at det er urin jeg ikke klarer og holde på siden lillegutt sitter på blæra mi....

Men for og legge til enda værre detaljer da...så er jeg kliss vått i selve hullet mitt...veldig vått der nede hele tiden...

Huff nei....sikkert bare jeg som ikke har musklatur i urinrøret mitt....orker ikke bekymre meg nå....

Ja dette ble langt men nå ble jeg faktisk bekymret her når dere skriver sånt...haha..[:)]

Lykke til dere andre...får håpe det ikke er noe annet gale enn at det finnes en forklaring som bare skal være sånn...hehe[:D]

litt detaljer må til innimellom!
men jeg har som sagt ikke hatt mer i dag...
og ja, det er veldig ekkelt, for man har null kontroll! og det kjennes ut som man har tissa en skvett på seg, som man  bare kjenner renner...

jeg tenkte litt på OM det er fostervann, skal ikke den slimproppen være der å tette igjen? har ikke merka noe av at jeg har mista den...

jaja, får krysse fingrene for oss alle sammen!
er lenge til jeg har legetime, så å ringe føden blir min løsning om det blir mer.

Det er vist ikke alle som merker om slimproppen går.. Har jeg hørt i hvertfall.. Ikke for å uroe altså.. sorry...[&:]

Back
Topp