Jeg er i sjokk!

Så koselig med to små i magen da! Gratulerer :) har dere mye tvillinger i familien? :)
Nå er det bare å legge seg i sofaen og slenge beina på bordet :p
Lykke til :)
 
Gratulerer med to i magen!
Vi har tvillinger i alle ledd i slekta vår og må innrømme at jeg er litt nervøs for at det skulle være tvillinger i magen her og :)
 
Gratulerer så mye med to, må jo være kjempespennende, men skjønner godt at det også er litt skremmende! Blir spennende å se om noen andre av novembermammaene også venter to :)
 
Her har ingen tvillinger i familien på noen av sidene så langt bak vi vet! Så derav sjokket! Hadde aldri sett den komme. Ikke vært inne på tanken en gang :)
Men nå begynner det å ha sunket inn! Kjenner jeg er dobbelt så spent og gleder meg helt villt til ny UL om 4 uker :D
Ligger på sofaen å ruger! Og her blir jeg, for dette skal gå bra :)
 
Her har ingen tvillinger i familien på noen av sidene så langt bak vi vet! Så derav sjokket! Hadde aldri sett den komme. Ikke vært inne på tanken en gang :)
Men nå begynner det å ha sunket inn! Kjenner jeg er dobbelt så spent og gleder meg helt villt til ny UL om 4 uker :D
Ligger på sofaen å ruger! Og her blir jeg, for dette skal gå bra :)

Da skjønner jeg du er sjokket;) men så morro allikevel!!
Dette skal gå bra!
Har selv en far som er tvilling og ei mormor, pluss søskenbarn og tippoldeforeldrer, så er spent jeg også;) men tror det er en i magen!
 
Gratulerer med tvillinger!!!! Så bra at alt er bra!!!


Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
 
Gratulerer så mye med to spirer. Å ja jeg skjønner sjokket, jeg er litt bekymret for første UL her av akkurat den grunn. Nå har vi tvillinger i familien men likevel så er det å gå fra 2 til 4 barn en litt større omveltning enn 2 til 3 barn så man blir jo litt satt ut. Men gledelig og spennende er det jo. Krysser fingrene for spirene dine så blir det spennende å se om flere av oss med tvillinger i familien får noen.
 
Oi, shit! trenger nok litt til til å venne dere til tanken, men så stas da:)
 
Back
Topp