Jeg er i sjokk!

Gertie

Elsker forumet
Jeg hadde i går en av de mest uforutsigbare dagene i mitt liv hittils....
Det begynte natt til i går, med at jeg måtte opp å tisse. Fant ut at jeg hadde litt rosa utflod og kjente jeg fikk "hetta". Fikk ikke sove igjen, sto opp igjen å gikk på do. Måtte nr2 og fant ut når jeg tørka att det kom ganske blodig slim :-( Gikk å forsøkte å sove litt, men ble bare å ligge å tenke. Kjente at jeg hadde tidvis vondt (det stakk til) på høyre side og tenkte at nå er det over... Så når jeg sto opp ringte jeg rundt for å få en tidlig UL. Orket ikke gå å ikke vite. Fikk time på Oslo City legesenter kl.14! Tankene surret.... Fikk ordnet med barnepass til gutta mine og dro inn. Kom inn å ble tatt hyggelig imot! Så startet hun UL. Innvendig siden jeg bare er 7+3. Stål satte meg å forberedte meg på det værste!!! Men neida :) Der var det ett bankende hjerte! Alt så fint ut og fikk høre hjerteslag ♥ så skulle hun titte etter blødningen........ Og der fant hun ett bankende hjerte til!!!! Husker ikke hva jeg sa men gikk ifra super glede til redsel og fortvilelse på under 1sekund! Hjelp! 2?
Fikk beskjed om at alt var bra med begge. De var like store og to eggede. Blødningen er i livmora mellom fostersekkene så har fått streng beskjed om å ta det med ro. Helst ligge! Mannen har nesten besvimt. Og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Er selvfølgelig glad det ser bra ut. Men er veldig i sjokk!
I dag ser jeg litt annerledes på det. Prøver å la det synke inn :) Tenk at hvis alt går bra blir jeg 4barns mamma! ;-)
Dette ble langt. Men måtte bare få det ut!
Hvis noen skulle vite hvem jeg er er dette veldig hemmelig :)
 
Skjønner sjokket ja.
Gratulerer med to i magen
 
Herlig!
Og gratulerer?,

Forstår kjempegodt at du er i sjokk, men tvillinger er jo herlig!
Vi har to tvillingpar i familien, og vet at det er mye jobb, men de er jo så heldige som har hverandre <3

Ååå, jeg tenker du er så heldig! (De også!) :)

Gratulerer!
 
Venninna mi er 29 år og firebarnsmor. Hadde to fra før,og fikk tvillinger sistgang. Hun nyter det til det fulle. Men forstår du eri sjokk ;)
 
Åååå! Så spennende! :D Gratulerer med to til! :)
 
Wow så spennende :)
Og gratulerer så masse :)
 
Oi, gratulerer så mye!
Skjønner godt du ble sjokkert ja.
 
Oi gratulerer. Men skjønner godt sjokket :) Endrer jo en del på det man har sett for seg. Men blir sikkert kjempe stas :)
 
wow! spennende:)
gratulerer så mye :D
 
Så godt og høre at alt var bra! Og gratulerer med to små nurk på vei :D
 
Gratulerer med de to vidunder!!!!!
ta livet med ro og ta vare på deg selv og spirene :)
 
Blir så glad når det er "happy" lesning og ikke bare det vonde....blir så urolig og tankefull av det!!!!men forstår godt at det vonde strenger å komme ut!!!! Hadde nok skrevet om det selv, men blir overbekymret :/

Godt å lese solskinnshistorier!! :)
 
Gratulerer med 2 ! Nydelige spirer i magen! Tenker det er sjokk ja! Men dobbelt så mye glede også!
 
Tusen takk for alle gratulasjoner :) Det synker sakte men sikkert inn! Ble litt mer virkelig i stad når svigermor var her å vi fortalte det! Stakkar- ho fikk sjokk ho og :p Svigermor bor i kårboligen vår, og siden jeg har fått beskjed om å ta det veldig med ro, var det greit å alliere seg med ho i forhold til hjelp med gutta :)
 
Åhoi, gratulerer så masse med 2 små mirakler i magen :) skjønner veldig godt det var ett stort sjokk, men tenk hvor mye glede de vil ha av hverandre i oppveksten. Prøv å ta livet med ro og slapp av så mye du kan. Ble du være rolig fram til fødsel eller? Sa hun noe om det?
 
Åhoi, gratulerer så masse med 2 små mirakler i magen :) skjønner veldig godt det var ett stort sjokk, men tenk hvor mye glede de vil ha av hverandre i oppveksten. Prøv å ta livet med ro og slapp av så mye du kan. Ble du være rolig fram til fødsel eller? Sa hun noe om det?

Foreløpig skal jeg holde meg i ro til UL i uke 12 pga den lille blødningen i livmora! Så får vi ta det derifra!
Men har lest litt det siste døgnet, og ettersom jeg har skjønt skal jeg være roligere med tvillinger enn med en! Pga belastningen :)
 
Så morsomt! Gratulerer!
 
Back
Topp