jeg er i live altså:)

x1xMayen

Gift med forumet
    er her veldig lite om dagene... ser det er veldig mange andre og hehe
julestri
er ferdig med alle gavene!!!
var ferdig med mesteparten 30 november[:D] men hadde igjen å forstørre bilder og kjøpe ramme til alle faddrene, og kjøpe noe til sambo.. men nå er det gjort[:)]

Ser bergenserne er her veldig lite om dagene, men litenangel og munemor er i live altså[8D]

I år skal julaften feires hos svigers[8|] men vi skal spise grøt hos mine foreldre på dagen først, og se litt tegnefilmer. Har sååå dårlig samvittighet for at de skal være aleine! For de ville at meg og min søster skulle feire julen sammen, så da blir de alene annen hvert år.. Og de og svigers sammen, funker dårlig... Kanskje eg reiser til de på kvelden igjen, får se kordan det går.. kvir meg iallefall noe dyrisk til å være hos svigers!
Svigermor skal jobbe fra 19-22, så kanskje eg stikker hjem da...

Dere skal i julen da? Ferdig med gaver?

Gjorde meg ferdig med gavene i dag,det er godt!
Vi skal til svigers i år(4 timer unna),mitt første år vekke hjemmefra på julaften.Blir litt rart,men svigers er toppers så gleder meg masse.Vi har feiret hver for oss frem til i fjor.

Gleder meg masse til god mat,pakker osv!

Har 1 gave igjen jeg.. hvet ikke helt hva jeg skal kjøpe til de.
Vi skal til pappa og så skal mamma å dit, så jeg trenger hvertfall ikke tenke på at jeg må ta annahver jul hos de..

gu så bra de feirer jul sammen da knerthen! må være deilig å slippe å dele opp de og!

det er ganske greit. slipper å tenke på mere enn at pappa skal hente meg[:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

koselig å se deg igjen da[;)]

her er vi ferdige med alle gaver og ellers helt ferdig til jul og det er deilig! Tenkte å bake litt i helga med ungene. Har ikke bakt noen ting i år, noe jeg pleier ellers. Har istedet fått krumkaker av mamma, og kjøpt litt forskjellige kaker på butikken sånn at vi har noe å sette fram[:D]

er koselig å bake[:D] jeg bakte 6 sorter på en kveld med en venninde for to uker siden, det var kjempe kos! Så da har mamma fått 2 bokser med julekaker, og så har jeg to selv[:)] Veldig kjekt å ha noe man kan sette frem ja!

ORIGINAL: Solvit

Skal shoppe julegaver i dag. Julaften skal vi feire hos mamma og pappa. Vi spiser der og åpner gaver hos broren min, som bor i samme gata[;)]

Så kjekt at de bor så nærmt hverandre da[:)]
Har du mange igjen da?

Jeg er IKKE ferdig med gavene enda..! Pga eksamen og endel jobbing den siste måneden har jeg liksom ikke fått ordentlig ro til å tenke julegaver. Nå vet jeg sånn ca. hva jeg skal kjøpe til hvem så da går det jo fort når jeg først får kommet igang[:D] Håper bare de har det jeg skal ha..[8D]

Ellers så skal vi feire jul sammen med svigers hos bestemor til sambo! Gleder meg ikke så voldsomt til maten siden det er kalkun, men nå er mamma så snill at ho skulle lage pinnekjøtt på første dag også. Så da får vi spist det i år også[:)] Blir koslig, men sikkert litt støy å ståk med 4 små!
Så skal vil lage julelunsj på julaften-formiddag hjemme hos oss, så det blir sikkert veldig koslig med alle på begge sider samla.

Back
Topp