Jeg er i gang!!!

ORIGINAL: twinanne

He he...det høres skumelt ut at din sambo allerede har planlagt å oppholde seg i garasjen[8D]

Men lykke til gleder meg til å følge med på hvordan dette går[:)]

Hehe, han har å oppholde seg litt her også om jeg skal reagere veldig på sprayen. Han kan jo ikke bare slippe unna med å levere i en kopp! [;)]

Koselig at du vil følge med meg[:)]

Takk for lykkeønskninger jenter![:D]

så gøy at dere er igang[:D]jeg tok heller ingen blodprøver eller ul før oppstart av sprøytene. kjempe masse lykke til[:D]

Tusen takk jenter! Dag 2 med spray i dag, to uker igjen til oppstart sprøyter!![:)]

Godt å høre at det er flere som ikke har tatt blodprøver eller UL før sprøytestart. Får se om ikke jeg ringer til Porsgrunn etterhvert bare for å være sikker

Hvordan syns du det er å ta sprayen da?? Vondt eller godt? [8D] Noe jeg alltid har lurt på.. smaker det noe av det??

Er det ditt første eller andre forsøk???
Dette er mitt andre forsøk. Pratet med UNN i dag, og spurte de om jeg ikke skulle ta hverken UL eller blodprøve før sprøytestart. De sa at siden de tok UL før sprøytestart sist å alt så bra ut, så var det liten vist i å ta ny UL før dette forsøket.

ORIGINAL: Gjørdis

Er det ditt første eller andre forsøk???
Dette er mitt andre forsøk. Pratet med UNN i dag, og spurte de om jeg ikke skulle ta hverken UL eller blodprøve før sprøytestart. De sa at siden de tok UL før sprøytestart sist å alt så bra ut, så var det liten vist i å ta ny UL før dette forsøket.

Det er mitt første. Har hatt to AIH-forsøk tidligere, men det er jo noe helt annet...

Da ringte jeg Porsgrunn og så lenge jeg får en blødning før jeg skal starte på sprøyter er alt i orden. Får jeg ikke blødning før oppstartsdagen må jeg ta en graviditetstest. Er den negativ må jeg ringe Porsgrunn og så tar de en sjekk og muligens utsetter sprøyteoppstart med en uke..

Da har jeg iallefall undersøkt det![:)]

ORIGINAL: tullemor79

Hurra!! Da har jeg tatt første dose med nesespray!! Nå er vi endelig i gang, dette blir spennende!! Sambo har allerede planlagt en del tid i garasjen framover... hehe

Grattulerer [:)] Dette blir bra[:)]

heisan! Jeg har heller ikke fått beskjed om UL eller blodprøve før sprøytestart, og jeg hører til St. Olavs. Kun graviditetstest skal taes. Jeg er godt i gang med sprayen og min kjære har foreløpig ikke måttet evakuere noen plasser [;)] håper det fortsetter slik!

ORIGINAL: Lille Mille

Hvordan syns du det er å ta sprayen da?? Vondt eller godt? [8D] Noe jeg alltid har lurt på.. smaker det noe av det??

Foreløpig synes jeg det går greit med sprayen, men så begynte jeg jo i går da...[;)] Svir i nesa da, så håper ikke det blir verre med tida. Den smaker vel som medisin...?! Jeg synes ikke det er så ille, men godt smaker den ikke. Har du brukt øyedråper så smaker det vel noe ala det...

ORIGINAL: wishingstar

heisan! Jeg har heller ikke fått beskjed om UL eller blodprøve før sprøytestart, og jeg hører til St. Olavs. Kun graviditetstest skal taes. Jeg er godt i gang med sprayen og min kjære har foreløpig ikke måttet evakuere noen plasser [;)] håper det fortsetter slik!

Hehe, foreløpig går det bra her også. Nå ble sambo permitert i dag da[:'(], så da er han vel en del i garasjen og mekker mens jeg er på jobb tenker jeg. Er veldig spent på hvordan det går framover!!

Spennende å følge deg framover! Når begynner du med sprøyter? Går alt etter planen med meg, skal jeg ha innvendig UL den 8. mai!!![:D]

ORIGINAL: lillemæ

Jeg synes det smaker neglelakkfjerner...[8D]

hmmm, hvordan vet du hva neglelakkfjerner smaker? Har ikke for vane å smake på den jeg...[8D]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: tullemor79

Hehe, foreløpig går det bra her også. Nå ble sambo permitert i dag da[:'(], så da er han vel en del i garasjen og mekker mens jeg er på jobb tenker jeg. Er veldig spent på hvordan det går framover!!

Spennende å følge deg framover! Når begynner du med sprøyter? Går alt etter planen med meg, skal jeg ha innvendig UL den 8. mai!!![:D]

Håper det går bra med jobb situasjone til til sambo...
du skal ha ul på bursdagen min du hehe

syns det smaker skikkelig bittert av den sprayen jeg litt gammeldansk kansje [:'(]

håper det ordner seg fort med jobben hans ja, han virker ikke veldig bekymra enda så... Dessuten har han et par andre jobber han kan jobbe litt så lenge om det blir langvarig.

Artig at jeg skal ha UL på bursdagen din!![:)] Satser på positiv test i bursdagsgave jeg da, har bursdag siste dagen i mai

Så gøy at du er i gong[:D] Masse lykke til[:)][:)][:)]

Blir spennande å følga deg no[:D]

Eg og var i porsgrunn og tok verken blodprøve, ul eller graviditetstest før sprøytestart. Så lenge eg fekk blødning så var det greit.

Gratulerer så mye med oppstart og lykke til! [:)]

Neglelakkfjerner ja [:'(] æsj og fysj da!!

Kjenner jeg gruer meg veldig til å ta den nesesprayen (hvis det blir noe IVF på oss da).. klarer jo ikke bruke barne-nesespray en gang [X(] Det gjør driiiitvondt oppe i nesa [:(] Hjelpes!!

Skal si dere er noen tøffe damer, jenter [;)] 

Kjenner jeg gruer meg veldig til å ta den nesesprayen (hvis det blir noe IVF på oss da).. klarer jo ikke bruke barne-nesespray en gang [X(] Det gjør driiiitvondt oppe i nesa [:(] Hjelpes!!

Må ikke tenke så mye på den sprayen tror jeg... For er man redd for bivirkninger, så kjenner man dem nok mye kjappere enn hvis man tenker at "detta skal gå bra" [:D][:D] Så joda, den smaker ikke så veldig godt, men stort sett kjenner jeg ikke så mye av smaken. Og svi gjør det heller ikke.. Så det er ingenting å grue seg til Mille [:)] Men det er kanskje litt lett for meg å si som ikke har noen STORE bivirkninger.... Du får heller håpe på at pergoen gjør jobben sin [;)]

Må ikke tenke så mye på den sprayen tror jeg... For er man redd for bivirkninger, så kjenner man dem nok mye kjappere enn hvis man tenker at "detta skal gå bra" [:D][:D] Så joda, den smaker ikke så veldig godt, men stort sett kjenner jeg ikke så mye av smaken. Og svi gjør det heller ikke.. Så det er ingenting å grue seg til Mille [:)] Men det er kanskje litt lett for meg å si som ikke har noen STORE bivirkninger.... Du får heller håpe på at pergoen gjør jobben sin [;)]

merker ikke stort til det så langt jeg heller, men så har jeg jo bare holdt på siden mandag da... Det går helt sikkert bra Lille Mille!! Fortsatt ingen tegn til TR?

Back
Topp