Jeg er i gang!!!

ORIGINAL: vestlandsjento

Så gøy at du er i gong[:D] Masse lykke til[:)][:)][:)]

Blir spennande å følga deg no[:D]

Eg og var i porsgrunn og tok verken blodprøve, ul eller graviditetstest før sprøytestart. Så lenge eg fekk blødning så var det greit.

Det var det samme som jeg fikk beskjed om også!! Klaffa jo hos deg så![:)] Hvor lenge spraya du får sprøytestart?

ORIGINAL: lillemæ

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: lillemæ

ORIGINAL: Lille Mille

Hvordan syns du det er å ta sprayen da?? Vondt eller godt? [8D] Noe jeg alltid har lurt på.. smaker det noe av det??

Jeg synes det smaker neglelakkfjerner...[8D]

hmmm, hvordan vet du hva neglelakkfjerner smaker? Har ikke for vane å smake på den jeg...[8D]

Hehe...[:D] Har du aldri mot din vilje slikket på fingeren din rett etter du har fjernet neglelakken?? [:)]
Er vel bare meg da... [:D]

hehe, kan ikke si jeg kan huske å ha smakt på det nei... Eller var det så ille at jeg har fortrengt det?[8D]

ORIGINAL: wishingstar

Da skal vi på UL samme dag!!! Så spennende! Jeg begynner på sprøyter 29 april. Du da?

Begynner på sprøyter den dagen jeg også så lenge jeg har fått en blødning før det!! Men har ikke du sprayet mye lenger enn meg?[8|]

ORIGINAL: Nitho

Gratulerer så mye med oppstart og lykke til! [:)]

Tusen takk! Spennende tid det her[:)]

Eg og var i porsgrunn og tok verken blodprøve, ul eller graviditetstest før sprøytestart. Så lenge eg fekk blødning så var det greit.

Det var det samme som jeg fikk beskjed om også!! Klaffa jo hos deg så![:)] Hvor lenge spraya du får sprøytestart?

Eg spraya i to veker[:)]

Eg spraya i to veker[:)]

okay, mener det er 16 dager jeg skal spraye før jeg begynner med sprøyter. Håper virkelig ikke jeg trenger å gå lenger enn det, er så klar for å komme skikkelig i gang. Er så spent på hvordan kroppen reagerer. Håper det er klaff på første forsøk, men tør ikke ha for store forhåpninger

merker ikke stort til det så langt jeg heller, men så har jeg jo bare holdt på siden mandag da... Det går helt sikkert bra Lille Mille!! Fortsatt ingen tegn til TR?

Nope.. ingen tegn enda gitt [:@] Jeg blir så sinna!! Jeg vil jo så gjerne ringe å spørre hva som skjer fremover... [:(] Også klarer jeg ikke tenke på annet heller! Blæh!

Klar for neste lørdag? [;)] Da blir det 9.15 bussen for oss da [:)] Moro moro!

jo, har jo det... skulle egentlig begynne litt tidligere på sprøyte og med ul, men passa dårlig for jeg skulle bort den uka, så da kunne de vistnok bare forlenge sprayperioden litt... ikke vet jeg. Regner med de har kontroll[:)]

ORIGINAL: wishingstar

jo, har jo det... skulle egentlig begynne litt tidligere på sprøyte og med ul, men passa dårlig for jeg skulle bort den uka, så da kunne de vistnok bare forlenge sprayperioden litt... ikke vet jeg. Regner med de har kontroll[:)]

Det forklarer jo saken! Vi fikk også beskjed om at det bare var å forlenge sprayperioden dersom vi ikke hadde vært hjemme eller noe annet skjedde, men de anbefalte da heller å begynne en syklus senere i tilfellet jeg skulle reagere veldig på sprayen.
Dette blir spennende!!![:D]

ORIGINAL: Lille Mille

merker ikke stort til det så langt jeg heller, men så har jeg jo bare holdt på siden mandag da... Det går helt sikkert bra Lille Mille!! Fortsatt ingen tegn til TR?

Nope.. ingen tegn enda gitt [:@] Jeg blir så sinna!! Jeg vil jo så gjerne ringe å spørre hva som skjer fremover... [:(] Også klarer jeg ikke tenke på annet heller! Blæh!

Klar for neste lørdag? [;)] Da blir det 9.15 bussen for oss da [:)] Moro moro!

Dumme tanta da[:'(][:@] Har du testet på nytt eller?

Jeg er klar som et egg for neste lørdag vettu!!! Det blir moro[:D][:D] Og i dag har jeg fri og det er helt supert vær, så detta blir bra!![:)]

Ja idag er det nyyyyyyyyyyydelig vær [:D] Skal kose meg masse ute i dag!! Det må du også gjøre [;)]

Nope.. ser ingen grunn til å teste igjen. Vet at TR kommer, henger bare ikke helt på når hun har bestemt seg for å komme [8|] Jeg gir henne helgen før jeg blir bekymret for at det er noe alvorlig galt tror jeg [&:]

Back
Topp