Jeg er i gang!!!

Tullemor79

Gift med forumet
Hurra!! Da har jeg tatt første dose med nesespray!! Nå er vi endelig i gang, dette blir spennende!! Sambo har allerede planlagt en del tid i garasjen framover... hehe

Grattis med oppstart snuppa. [:)][:)][:)]

Gratulerer med oppstart[:D][:D][:)]
Håper sprayinga går kjempe fint og at du slipper noen bivirkninger[:)]

Oioioi!! [:D] Hvordan føles det å være igang? Regner med at du er oppe i skyene tullemor [;)] Fordi dette er jo starten på babymaking prosjektet deres [;)] Tjoho!

ORIGINAL: Lille Mille

Oioioi!! [:D] Hvordan føles det å være igang? Regner med at du er oppe i skyene tullemor [;)] Fordi dette er jo starten på babymaking prosjektet deres [;)] Tjoho!
signerer masse

Det er utrolig rart å være i gang!! Men deilig også, håper virkelig det skjer noe nå! Nå er det ikke lenge igjen til IKM for deg heller. Har du noen følelser for hvordan det ligger an? Er det en liten pergospire i magen din?

Ser forresten at det er flere som tar UL eller annen form for å sjekke at kroppen er nedregulert før sprøytestart. Vi fikk beskjed om at de regna med at kroppen var det etter 2-3 uker på sprayen og at de ikke sjekka det. Stemmer det?

ORIGINAL: tullemor79

Ser forresten at det er flere som tar UL eller annen form for å sjekke at kroppen er nedregulert før sprøytestart. Vi fikk beskjed om at de regna med at kroppen var det etter 2-3 uker på sprayen og at de ikke sjekka det. Stemmer det?

Hei, jeg skal ta blodprøve for å sjekke om jeg er nedregulert før jeg skal begynne på sprøyter.
Har allerede tatt 1 som viste at jeg ikke var nedregulert og dermed måtte utsette sprøytestart en uke....
I morgen får jeg svar på en ny blodprøve, og er veldig spent på om jeg er klar til sprøytestart på torsdag.

ORIGINAL: Honning

Hei, jeg skal ta blodprøve for å sjekke om jeg er nedregulert før jeg skal begynne på sprøyter.
Har allerede tatt 1 som viste at jeg ikke var nedregulert og dermed måtte utsette sprøytestart en uke....
I morgen får jeg svar på en ny blodprøve, og er veldig spent på om jeg er klar til sprøytestart på torsdag.

hmmm, men hvorfor skal ikke jeg sjekke noe som helst da?

ORIGINAL: Serene

gratulerer med oppstratt tullemor79 [:D]
Håper du får lite bivirkninger [;)]

Jeg skal inn på ul før sprøytestart pga ediometroser.regner med at du får innkalling når det er din tur[:)] ellers ser de det på blodprøvene også [;)]

men de sa jo at de ikke sjekker om kroppen er nedregulert, bare at av erfaring så tar det 2.3 uker... Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt skeptisk her.... Kanskje jeg må ta en telefon til Porsgrunn etterhvert. Er jo fortsatt en stund til jeg skal på sprøyter

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer med oppstart tullemor [:)] Håper du slipper de værste bivirkningene av sprayen.

På Aleris tok de innvendig UL for å seom kroppen var nedregulert før jeg begynte på sprøytene, mens på Riksen holdt det visst med blodprøve for min del.

Ville sjekket med Porsgrunn jeg, høres jo rart ut om du ikke skal ta hverken blodprøver eller UL før sprøytestart.

Begynner å synes det er mer og mer rart jeg også... snodige greier det her... ville jo tro at Porsgrunn gjør det samme som andre steder. Iallefall en blodprøve for å sjekke hvordan kroppen ligger an... får nok ta en telefon etterhvert ja

Det er utrolig rart å være i gang!! Men deilig også, håper virkelig det skjer noe nå! Nå er det ikke lenge igjen til IKM for deg heller. Har du noen følelser for hvordan det ligger an? Er det en liten pergospire i magen din?

Spennende tid du er i nå tullmor [;)] Spørs om jeg tør å møte deg mens du går på hormoner [8D] Hihihi.. du er jo liksom spinnvill fra før av, og hvordan skal det gå med hormoner itillegg [8D] Neida.. dette skal ikke bli annet enn bra dette!! [:D]

Ring til sykehuset du.. og spør om den nedreguleringen.. er jo rart at de ikke gjør det her, men alle andre plasser [8|] Bedre å spørre enn å lure [:)]

Her er det nok ikke mye på gang.. [:(] Trodde jeg kjente ting og tang her om dagen, men var nok bare ønsketenkning. Så er egentlig veldig kjedelig å vente lenger.. Kan ikke TR bare komme så jeg vet hva som skjer liksom??!! Er så frustrerende!
Nå begynte monitoren min å blinke M (som betyr at mensen kommer). Har jo vanligvis en lutealfase på 12-13 dager og derfor begynte den å blinke idag, men regner med at det iallfall blir 14 dager med pergo.. så onsdag er vel dagen regner jeg med [8|] Kjeeeeeeeedelig å vente iallefall [:'(] Pluss at jeg er så spent på om vi får noen forsøk før sommeren [8|] Redd de er fullbooka [:(] Men men....

Jeeeei[;)] deilig og endelig være i gang da?[:D]

Begynner på pilla selv jeg i mai[;)] det blir vist min form for spray periode[:)]

Oi, så spennende[:D]
Gratulerer med oppstart[:)]

ORIGINAL: miss25

Oi, så spennende[:D]
Gratulerer med oppstart[:)]

Og ring Porsgrund å spørre...vet Twinanne hørte til der, du kan jo sende henne en pm viss du ikke klarer å vente til klinikken åpner[;)] hihi
Jeg har fått hjelp på St. Olavs og her var det innvendig ul[:)]

Så godt å være i gang[:)][:)][:)][:)] Jeg kan ikke hjelpe deg med det du lurer på, men håper du får noen svar når du ringer... Vil ønske deg masse lykke til i denne spennende tiden og gleder meg til å følge med deg[:)][:)][:)]

gratulere med spray start

nå har jeg hatt 2 isci men ingen av gangene har jeg sjekket noe før sprøytestart.
jeg tilhører da haugesund.
men ta å ring og sjekk du for sikkerhets skyld.

He he...det høres skumelt ut at din sambo allerede har planlagt å oppholde seg i garasjen[8D]

Men lykke til gleder meg til å følge med på hvordan dette går[:)]

Lykke til med spraying.
Jeg begynner på sprøyter den 23, og jeg har ikke fått beskjed om å sjekke nedreguleringen med blodprøve eler UL?????????

ORIGINAL: Gjørdis

Lykke til med spraying.
Jeg begynner på sprøyter den 23, og jeg har ikke fått beskjed om å sjekke nedreguleringen med blodprøve eler UL?????????

hmmm... godt det ikke bare er meg da!

Back
Topp