Tullemor79
Gift med forumet
Hurra!! Da har jeg tatt første dose med nesespray!! Nå er vi endelig i gang, dette blir spennende!! Sambo har allerede planlagt en del tid i garasjen framover... hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Mille
Oioioi!! [:D] Hvordan føles det å være igang? Regner med at du er oppe i skyene tullemor [;)] Fordi dette er jo starten på babymaking prosjektet deres [;)] Tjoho!
ORIGINAL: tullemor79
Ser forresten at det er flere som tar UL eller annen form for å sjekke at kroppen er nedregulert før sprøytestart. Vi fikk beskjed om at de regna med at kroppen var det etter 2-3 uker på sprayen og at de ikke sjekka det. Stemmer det?
ORIGINAL: Honning
Ser forresten at det er flere som tar UL eller annen form for å sjekke at kroppen er nedregulert før sprøytestart. Vi fikk beskjed om at de regna med at kroppen var det etter 2-3 uker på sprayen og at de ikke sjekka det. Stemmer det?
Hei, jeg skal ta blodprøve for å sjekke om jeg er nedregulert før jeg skal begynne på sprøyter.
Har allerede tatt 1 som viste at jeg ikke var nedregulert og dermed måtte utsette sprøytestart en uke....
I morgen får jeg svar på en ny blodprøve, og er veldig spent på om jeg er klar til sprøytestart på torsdag.
ORIGINAL: Serene
gratulerer med oppstratt tullemor79 [:D]
Håper du får lite bivirkninger [;)]
Jeg skal inn på ul før sprøytestart pga ediometroser.regner med at du får innkalling når det er din tur[:)] ellers ser de det på blodprøvene også [;)]
ORIGINAL: Ivara
Gratulerer med oppstart tullemor [:)] Håper du slipper de værste bivirkningene av sprayen.
På Aleris tok de innvendig UL for å seom kroppen var nedregulert før jeg begynte på sprøytene, mens på Riksen holdt det visst med blodprøve for min del.
Ville sjekket med Porsgrunn jeg, høres jo rart ut om du ikke skal ta hverken blodprøver eller UL før sprøytestart.
ORIGINAL: Lille Mille
Oioioi!! [:D] Hvordan føles det å være igang? Regner med at du er oppe i skyene tullemor [;)] Fordi dette er jo starten på babymaking prosjektet deres [;)] Tjoho!
Det er utrolig rart å være i gang!! Men deilig også, håper virkelig det skjer noe nå! Nå er det ikke lenge igjen til IKM for deg heller. Har du noen følelser for hvordan det ligger an? Er det en liten pergospire i magen din?
ORIGINAL: miss25
Oi, så spennende[:D]
Gratulerer med oppstart[:)]

ORIGINAL: Gjørdis
Lykke til med spraying.
Jeg begynner på sprøyter den 23, og jeg har ikke fått beskjed om å sjekke nedreguleringen med blodprøve eler UL?????????