jeg er honey

HONEY

Andre møte med forumet
Hei har vært borte og sett på heia tufte og gikk vist glipp av tråden tammis lagde bare for meg !! vel for og stille eventuell nysjerrighet så kan jeg si at jeg har hatt annet navn men helt ærlig hva har det med saken og gjøre?? så lenge jeg er snil og grei så kan vel jeg hete både per og pål for den saks skyld??
vel svaret på gåten er ikke besvart men mere kan jeg ikke si!!!

Hei på deg HONEY[:D][:D]

hallo din fjollebolle! velkommen hit igjen.

he he ja den strutter, men det er jo et tre uker gammelt bilde det der da...

går det bra med deg da??

var ikke så velkommen av noen men det later jeg som ikke skjedde jeg orker ikke krangle med dem jeg..smil og vær glad.. hehe

ja magen strutter den her også har sånn guttemage og har enda nesten samme midje som før egentlig ganske digg syns jeg!! håper det holder helt i mål ....

smil og vær glad du, og her er du hjertelig velkommen[:D]

Kan du ikke hinte litt da?? [:D] Jeg liker ikke hemmeligheter.. [&:]

Ja det hadde vært deilig å ha samme midje hele veien he he.. jeg har gått opp seks kilo jeg....

ORIGINAL: HONEY

ja magen strutter den her også har sånn guttemage og har enda nesten samme midje som før egentlig ganske digg syns jeg!! håper det holder helt i mål ....

jeg har også gått opp 6 kg en for hver mnd men er jo 1.80 høy så da har det litt område og spre seg på ..

Heisann Honey[:D]

jepp det er jo det, jeg er jo så liten jeg vettu..
ORIGINAL: HONEY

jeg har også gått opp 6 kg en for hver mnd men er jo 1.80 høy så da har det litt område og spre seg på ..

Heisann på deisann![;)]

Fader å stille det ble her nå da...

BØØØØØØØØØØØØØ Ble du skremt no??

Jeg ble hvertfall ikke skræmt...

Back
Topp