Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: t.t.h.ja, her for noen dager signerte jeg på at det var litt irriterende å ikke ha en feil sånn at ikke noe kunne gjøres..men det mener jeg ikke lenger..
kan godt skjønne du er skuffa,men nå har dere i hvertfall fått svar på at det er noe som er galt og at det er derfor dere ikke har blitt gravide.ønsker dere lykke til med icsi forsøk,og håper av hele mitt hjerte at det klaffer på første forsøk[;)][;)]

ORIGINAL: Sylvia80må bare si at det er ikke problem med vekten her heller.. er ikke overvektig nå heller i følge bmi'n, og kahn sa at vekten ikke trengte å gå ned [:D]
Jeg må bare svare deg på denne.. For jeg har vært igjennom mye av det samme.. stress ned sa alle!!
Men her er en solskinnshistorie: Så du må ikke miste håpet!
Vi har prøvd i noen år nå, og jeg hadde også gått en del opp i vekt, men ikke så mye at det skulle bety all verden da.. Tok eggløsningstester i åtte sykluser og i seks måneder i strekk ila de årene... og fant ingenting.. Hadde mens-syklus på ca 60 dager og så lite at jeg kunne gå med vanlig truseinnlegg en dag eller to...
Til slutt viste vanlige blodprøver at jeg hadde både lavt stoffskifte, høyt kolesterol, og i grenseland høyt blodsukker og tegn på insulinresistens... Dette henger en del sammen med PCOS... Så dette bør også du få sjekket ut!
I tillegg måtte min kjære ta prøve, og vi regnet med at den ville se bra ut siden han har en gutt fra mange år tilbake.. Men nei, den gjorde ikke det.. Den var under 25% av normalen..
UL viste at jeg hadde PCO-preg på ovariene, -som du...
Startet hormonkur... uten respons.. Legen kunne ikke se noen egg som var store nok til å gi eggløsning..
Men ved neste kontroll viste det seg at jeg var sju uker på vei og var blitt gravid allerede før hormonkuren! Trodde det nesten ikke, for med alle odds i mot oss hadde jeg utelukka egne barn.. Tenkte at kanskje prøverør, eller så blir det adopsjon.. Jeg hadde oversett alle symptom for trodde ikke det gikk an rett og slett!
Men det går an! Og jeg håper det blir deres tur snart!! Gleden er så vanvittig stor når det endelig skjer!
Så... håper det ga deg et lite håp med på veien... Og masse lykke til!!!

ORIGINAL: Sylvia80herlig!!!! [:D][:D][:D]
Bare hyggelig.. Min sambo lå også på under 14 mill.... Min kjære sier som så: Det er jo nok til å befrukte hele Europa det..."
Men jeg har spøkt litt om det i ettertid da: Syns jeg hører dem der de gjør seg klare for svømmeturen: " Kom igjen gutta!! Vi ekje så mange, men vi e sterke sant!? Klar... Ferdig... Gå!!"
Men men.. Mirakler skjer!
Men du, det med p-piller.. De kamuflerer bare symptomene, de bedrer ikke PCO-en i seg selv.. Hvis du har andre problemer knyttet til PCO som jeg så hjelper det med medisinering.. og holde seg mest mulig på "den sunne sti"..
Jeg krysser fingrene for dere!!

ORIGINAL: twinannejeg trodde alle her inne forstod at det ikke er ment til noen på AB, men en følelse jeg sitter med etter mange opplevelser rundtom på bv og i den generelle verden på utsiden her.
Det var trist å høre, men det funker med ICSI så dette her greier dere.
Krysser fingra alt jeg kan for dere på nyåret.
Klart dette er et sjokk, men hvorfor kom den komentaren:
såååeh..til helvete med alle dere som har sagt "stress ned!!"
Jeg har iallefall aldri brukt en slik kommentar her inne eller på BV eller til noen andre for den saks skyld,
tror ikke noen andre her inn har brukt den heller....hvorfor den sinte komentaren til oss her inne?
For det er jo oss du skriver inlegget til.... [&:]
ORIGINAL: herotakk!!
Men kjære vene for en dag det ble, var jo ikke sånn det skulle bli. Men allefall fikk dere et svar og at dere skal få hjelp[:D] Men jeg kan prøve å trøste deg med en ting iallefall samboeren din sin prøve ikke burde være noe definitivt svar fordi legen på riksen sa at de skifter populasjon hver 3 måned å det vil si at en annen prøve som han kanskje tar senere blir bedre.. Du ser jo at han har avgitt bra prøver før[:D] Prøven hannes er mye mye bedre enn min sambo sin. ICSI er ikke så værst, man får prøve å tenke på at d er noe positivt , vi skal snart igjennom det. Ikke at jeg går foran med det beste eksempelet her men men. Jeg er nervøs for både sambo og meg jeg. Det er ikke lett, men man finner vel måter å takle det på. Vi reagerer jo ulikt på sånt.
Jeg vet fulstendig hvordan du har det. Dette er ikke noen enkel prosess, men du kommer deg igjennom det. Dere må støtte hverandre å ta vare på hverandre når det blir tøft.
FIkk du noe oppstartdato?
Sender deg en stor klem jeg

ORIGINAL: racesnuppsi
ORIGINAL: twinannejeg trodde alle her inne forstod at det ikke er ment til noen på AB, men en følelse jeg sitter med etter mange opplevelser rundtom på bv og i den generelle verden på utsiden her.
Det var trist å høre, men det funker med ICSI så dette her greier dere.
Krysser fingra alt jeg kan for dere på nyåret.
Klart dette er et sjokk, men hvorfor kom den komentaren:
såååeh..til helvete med alle dere som har sagt "stress ned!!"
Jeg har iallefall aldri brukt en slik kommentar her inne eller på BV eller til noen andre for den saks skyld,
tror ikke noen andre her inn har brukt den heller....hvorfor den sinte komentaren til oss her inne?
For det er jo oss du skriver inlegget til.... [&:]
ikke meningen å støte noen her inne på AB, men har fått kommentaren av flere bv jenter og kjente en trang til å få det med [&:] synes du har vært veldig heldig som har sluppet unna denne setningen!! [:)]
ORIGINAL: *dreamer*
Uff, det var vonde nyheter å få[:(] *Trøsteklem*
Nå vet dere ihvertfall hvorfor det ikke ha gått, og kan få akkurat den hjelpen dere trenger.
Jeg krysser alt jeg har for at det blir full klaff på første forsøk[:)]
ORIGINAL: racesnuppsi
ORIGINAL: herotakk!!
Men kjære vene for en dag det ble, var jo ikke sånn det skulle bli. Men allefall fikk dere et svar og at dere skal få hjelp[:D] Men jeg kan prøve å trøste deg med en ting iallefall samboeren din sin prøve ikke burde være noe definitivt svar fordi legen på riksen sa at de skifter populasjon hver 3 måned å det vil si at en annen prøve som han kanskje tar senere blir bedre.. Du ser jo at han har avgitt bra prøver før[:D] Prøven hannes er mye mye bedre enn min sambo sin. ICSI er ikke så værst, man får prøve å tenke på at d er noe positivt , vi skal snart igjennom det. Ikke at jeg går foran med det beste eksempelet her men men. Jeg er nervøs for både sambo og meg jeg. Det er ikke lett, men man finner vel måter å takle det på. Vi reagerer jo ulikt på sånt.
Jeg vet fulstendig hvordan du har det. Dette er ikke noen enkel prosess, men du kommer deg igjennom det. Dere må støtte hverandre å ta vare på hverandre når det blir tøft.
FIkk du noe oppstartdato?
Sender deg en stor klem jeg
de har fullt i januar, så jeg skal ringe inn tr i februar syklusen min, og håper på ledig plass da!!
masse store klemmer tilbake til alle dere herlige snuppene her inne!!!
Her fant de også en årsak hos oss begge, jeg får ikke ut så mange egg og mannen hadde 4 mill på prøven da vi var på St. Olavs, men ICSI er genialt og det klaffet på kun et egg[:)][:)][:)] Så ikke gi opp håpet, dette kommer til å gå så bra[:)] Gleder meg til å følge dere videre på veien mot et lite mirakel[:)]