Jeg er heldig!

Gregersen

Forumet er livet
For en måned siden flyttet pappa'n til gutta ut, det var han som ville det. Trodde det egentlig skulle gå greit, men det var ikke så greit allikevel =(

Men jammen er jeg heldig som har familie og en bestevenn som har passet godt på meg i tiden etter at han flyttet!!

Bestevenninnen min har troppet opp her med full middag, hun har hjulpet meg med å lage julegaver slik at jeg slapp å bekymre meg over gaver og økonomi, passet på at jeg har fått handlet, passet på gutta slik at jeg har fått litt fri [:)] Og jammen troppet hun ikke opp her i går og laget julelunsj til meg og gutta også [:D]

Familien min har hjulpet meg med å hente og levere gutta i barnehagen, passet på at jeg har fått kjøpt resten av julegavene og på bitte lille julaften stod kjæresten til søsteren min på døra med et kjempefint juletre, jeg som trodde det ikke ble noe tre i år. [:D]

Når man har en slik fiiin gjeng rundt seg trenger man jammen ikke å være bekymret, det er alltid noen som passer på at vi har det bra [:)]

I en slik tid blir jeg veldig takknemlig for alt de har gjort for oss og bare tanken på at de er der gjør at jeg ikke føler meg fullt så ensom, det er ikke alle som er like heldige som oss, uheldigvis.

Fyy så herlig[:D][:D]
Og ja,du er kjempe heldig som har så mange vakre mennesker rundt deg[:D][:D][:D]

Så deilig da,heldig du som har så snille mennesker rundt deg[:D]
God jul[:D]

Godt å ha venner og familie som stiller opp![:)]
Og at du vet hvor heldig du faktisk er[;)]

God jul til deg og dine![:D]

Så herlig å ha så mange flotte mennesker rundt seg.

God jul til deg og dine!

Jeg fikk klump i halsen og rykninger i øyekroken, og jeg er ikke gravid en gang [:D]

Ha en fantastisk jul! [:)]

Så godt å høre at du har en slik strålende gjeng rundt deg[:)] God jul til deg og dine!!!

Så deilig det er å lese slike historier[:D]
Lite er mer gledelig i julen, enn å vite at andre har mange mennesker som bryr seg rundt seg[:)]

God jul![:D]

Blei litt bløt jeg nå altså *hihi* [:)][;)][:D]

Du er verdt det vettø vennen [:)]

Å sånne mennesker er gull verdt! Du er heldig ! Kos dere masse i julen..

God jul [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Fyy så herlig[:D][:D]
Og ja,du er kjempe heldig som har så mange vakre mennesker rundt deg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg fikk klump i halsen og rykninger i øyekroken, og jeg er ikke gravid en gang [:D]

Ha en fantastisk jul! [:)]
haha, akkurat samme med meg [8|][:)]

Back
Topp