Jeg er graviiiiiid!!!!!!!!

[:)][:)]Gratulerer masse begge 2[:)][:)]
 
OG GRATULERRER TIL DEG OG ADNIL!!!
Ja, perfekt burdagsgave!![:D][:D]

Trallala, [:D]

klem, klem, klem
 
åååååååå så koselig.gratulerer.

det må være så deilig,hipp hurrra for deg å mannen din,å den lille spiren så klart.[:D]
 
slenger meg på....gratulerer....til begge, skikkelig arti å høre[:D]
 
GRATULERER!!! Må være deilig se de berømte strekene......
 
Gratulerer begge to!! Så utrolig gøy!![:D]

Kan jeg spørre når terminen deres blir - og i hvilken pp dere fikk det til??[8|]
 
Gratulerer så masse!!!!! [:D]
 
Hei hes, og til alle samen; tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner. Jeg våknet i dag, sovet som en stein i natt, og kom på at; jeg er jo gravid jo!!! Det er ikke vanskelig å komme på det; brystene er så ømme at det gjør vondt.
Ja, jeg har regnet ut termin etter unnfangelsen jeg,og ut fra den er termin 8. mai!!![:D] Men ikke vet jeg, blir spennende å se om det vil stemme når jeg skal få satt ordentelig termin da[:)]

Klemz[;)]
 
Gratulerer!!!!!![:D]
 
Gratulerer så mye [:D] Håper det er smittsomt [;)]
 
*smitte, smitte* hihi Håper jeg smitta over noen støvkorn nå! [;)]
 
Gratulerer så mye med den lille i magen din Linnemi [:D]
du får kose deg med magen [:D]
klem
 
Kjære lille_jenta 87 [:)] Det er rart å se ei som prøver å bli gravid i din alder, det minner meg på at jeg selv kanskje er eldre enn jeg "tror", hihi[;)] Har en nevø som er født i 85, og tror fremdeles han er min søte, lille nevø; vel, søt er han fremdeles, og nevøen min også selvsagt, men jovisst, han begynner å bli voksen han og!!! OJ!
Måtte bare skrive det[:)] Ønsker deg lykke, lykke til!!!
 
Og når jeg så nærmere etter, så HAR du fått ei lita jente!!!! GRATULERER!!!!!!!!!! MASSE![:D]
Gode klemmer fra meg
 
Tror det er noe i det som blir sagt om at man lettere
blir gravid i de lyse sommermånedene jeg[:D]
 
Ja får HÅPE det, litjpia!!![;)]
 
Gratulerer Linnemi!!
Kan du fortelle om dine symptomer?? Bare nysgjerrig.....
Gratulerer nok en gang, og lykke til på ferden.
KLEM
 
Åh. Linnemi, Gratulerer!!

Jeg hadde en veldig god følselse når det gjaldt deg denne gangen. Supert at det endelig har slått til...

Gleder meg til å høre hvordan det går framover. Håper du vil fortelle en del utover i svangerskapet.

Grattis, grattis, grattis!!!
 
Back
Topp