Jeg er graviiiiiid!!!!!!!!

Linnemi

Betatt av forumet
Oj, oj, oj, jeg tror ikke mine egne øyne!!!!!! TO røde strek!!!!!!!!!
Må jo le, var først og tok blodprøver og urinprøver på sykehuset, som jeg først får svaret på i morgen. Etterpå var jeg hos fastlegen min, og da jeg fortalte om alle "symptomene" mine, smilte han og sa: du høres veeldig gravid ut ja!!!!
Så jeg reide ikke vente, dro innom apoteket og kjøpte to tester, som jeg tok før middag. To stresker LYSTE mot meg med EN GANG!!!!! OJ! Jeg er helt skjelven jeg, skriver sikkert masse feil også, men tror jeg får komme tilbake senere, for må fordøye litt nå!!!! Sammen med mannen min, som bare er helt overlykkelig[:D]

ER DET VIRKELIG MULIG????? MEG, liksom??? oj, oj...
 
GRATULERER IGJEN!!!

Hvor lenge har dere prøvd?
 
[:D][:D][:D] GRATULERER MED MAGEN [:D][:D][:D]
 
Gratulerer så mye! Det er deg vel unt! Lykke til fremover![:D]
 
[:D]Gratulerer! [:D]Dette er vi flere som har venta på[;)]
 
Jeg gratulerer her også, jeg [:D] Da slapp vi å vente i spenning så veldig lenge [:D]
 
gratulerer, hurra![:D]
 
Gratulere så mye snuppa!

Super dupert [;)][;)][;)]

Lykke til [:)]

Kathrine
 
Åh, 1000 takk alle sammen!! Jeg sitte bare og smiler og smiler!!! Vi er såå glade begge to, og heldigvis var mannen min hjemme og fikk oppleve gleden sammen med meg. Det har seg slik at han driver og etterutdanner seg, som han får dekt gjennom jobben, til statsautorisert revisor, så han går i Bergen. Han skulle tilbake i dag, etter å ha vært hjemme og lest til eksamen (og gjort meg gravid, hihi; nei faktisk så vet vi det skjedde på hans 30 årsdag, er ikke det fantastisk??[:D]). Nå ser jeg ham ikke på 4 uker, men i oktober har han gått ferdig året sitt (dvs 1.6 år), så da er gressenketiden min over, og vi kan nyte tiden fremover sammen!!
Tusen takk for alle gratulasjoner; at JEG skal være så heldig er meg u b e g r i p e l i g. Etter alt jeg har vært igjennom før; og "advarsler" om at jeg måtte forberede meg på at jeg nok ikke kan bli gravid!, så er jeg bare såååååååå l y k k e l i g.... [:)][:)][:)]

Varm klem!!
 
Bare hyggelig [:D]

Jeg er lykkelig på DINE vegne, skjønner GODT at du er i lykkerus...eller dere begge selvfølgelig!
Kos dere i kveld [:)]

Kathrine
 
Det var vel tidenes beste bursdagsgave [;)]
 
hei hei! gratulere så masse med leieboeren! vet akkurat hvordan du har d! fikk vite d samme i dag! :) er overlykkelig! :)
 
Gratulerer så masse med magen=)
 
Gratulerer du også adniL![:D]
 
Gratulerer, adnil [:D]
 
tusen takk!! helt utrolig at d gikk på første forsøk... :)
 
GRATULERER!!!!!!
 
Back
Topp