Jeg er gravid!!

maimamma

Betatt av forumet
hehe, må bare fortelle det til noen utenom mannen [;)]

Håper jeg får henge her med dere fremover

Noen som har begynt å kjenne noe? Selv er jeg som de andre gangene veldig "stappet" i magen, men ellers ingen kvalme eller annet :)

Så kos! Gratulerer så mye og velkommen hit [:)]

Her kjenner jeg mye rart om dagen...syntes det er rart det har kommet så tidlig. Gjorde da ikke det sist gjorde det?

Takk for det

Venter en lillebrøster til en storebror og to storesøstre! Foreløpig termin er 04.04.

gratulere så masse:)

Hei og velkommen inn hit! [:D]

Jeg kjenner bare "krampe-aktige" følelser over eggstokkene liksom. Jordmor mente det bare var livmoren som var begynt og jobbe. [;)] Ellers ingen symptomer.

Må innrømme at jeg er utrolig spent, selv om jeg har gjort dette noen ganger før[:D]

Tok to tester på lørdag som begge var negative, til det hadde gått 15-20 min. Har kjent det på meg de andre gangene jeg har vært gravid, og følte det likt nå. Derfor måtte jeg ta ett par tester i dag også, og der kom det frem ett + med en gang!!

For meg er dette første gangen og kjennes spesielt egentlig. Som nevnt over har jeg også "krampaktige" følelser i livmora. Kjennes egentlig ut som en blanding av "leamus" og luftbobler egentlig :)
Eller har jeg litt halsbrann innimellom, blir litt småkvalm innimellom og ekstra trøtt.

Og maimamma: Gratulerer så mye :):)

Gratulerer så mye maimamma! :) Jeg er gravid med mitt første barn! Tok en positiv graviditetstest på søndag, så alt er veldig nytt enda!!

Jeg har ganske ømme bryster, opblåst mage og litt svimmel når jeg reiser meg! Ikke kvalm enda heldigvis! [:)]

Jeg har foreløbig termin 7 april, men har ikke vært til lege/jordmor enda! Når er det vanlig? noen som vet?

Back
Topp