J Jente88 Elsker forumet Junilykke2018 JuniJubel2021 12 Nov 2017 #21 Smokk@ skrev: Samme som meg det Klikk for å utvide … Så utrolig morro Vi har bryllupsdag, og både jeg og den kommenterar har bursdag i juni
Smokk@ skrev: Samme som meg det Klikk for å utvide … Så utrolig morro Vi har bryllupsdag, og både jeg og den kommenterar har bursdag i juni
J Jente88 Elsker forumet Junilykke2018 JuniJubel2021 12 Nov 2017 #22 Jente88 skrev: Så utrolig morro Vi har bryllupsdag, og både jeg og den kommenterar har bursdag i juni Klikk for å utvide … Kommende far skulle det stå
Jente88 skrev: Så utrolig morro Vi har bryllupsdag, og både jeg og den kommenterar har bursdag i juni Klikk for å utvide … Kommende far skulle det stå
Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 12 Nov 2017 #23 Jente88 skrev: Kommende far skulle det stå Klikk for å utvide … Så herlig Spennende å se om babyen får sin egen dato
Jente88 skrev: Kommende far skulle det stå Klikk for å utvide … Så herlig Spennende å se om babyen får sin egen dato