Jeg er gravid!

Gratulerer!!

Når jeg leser disse trådene kjenner jeg på... Det hadde vært spennende å prøve igjen.

Men det skal vi ikke. Tre er nok!
 
Den var jo selvfølgelig positiv den... wæææ! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal føle :p termin 13 november da :)
Oi da.

Vel. Dere må jo snakke sammen.

(og et forsiktig gratulerer? Det høres ikke ut som du vil ta det bort?)
 
Oi da.

Vel. Dere må jo snakke sammen.

(og et forsiktig gratulerer? Det høres ikke ut som du vil ta det bort?)

Må det.. men mannen skal levere bacheloroppgava si på onsdag. Jeg akter ikke snakke med en stressa student om at han skal bli far :p han trenger å fokusere på den ene tingen nå. Jeg er utrolig dårlig på å ha hemmeligheter. Spesiellt for den viktigste personen i livet mitt!

Takk :) Huff nei det tror jeg ikke jeg klarer, og får vel ikke lov heller kan jeg tenke meg :) vi må bare legge litt andre planer..
 
Den var jo selvfølgelig positiv den... wæææ! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal føle :p termin 13 november da :)

Oi!!! Samme terminforum som meg da :p hvisket gratulerer og håper det ordner seg for dere [emoji173]
 
Må det.. men mannen skal levere bacheloroppgava si på onsdag. Jeg akter ikke snakke med en stressa student om at han skal bli far [emoji14] han trenger å fokusere på den ene tingen nå. Jeg er utrolig dårlig på å ha hemmeligheter. Spesiellt for den viktigste personen i livet mitt!

Takk :) Huff nei det tror jeg ikke jeg klarer, og får vel ikke lov heller kan jeg tenke meg :) vi må bare legge litt andre planer..
Skal nok klare å holde det hemmelig til da.

Du for bruke forumet til å slå ut frustrasjonen i mens:)[emoji13]
 
Oi!!! Samme terminforum som meg da [emoji14] hvisket gratulerer og håper det ordner seg for dere [emoji173]
Takk! :)
Ja det er vi da! :-D litt artig det da :)
Det ordner seg vel på et vis :) vi er ganske målbevisste begge to! Veldig spent på reaksjonen (selvom jeg kjenner han så godt at jeg vet vel omtrent hva han kommer til å si :))
 
Vel... jeg har begynt å blø, så det er mulig over for denne gang. Skal til legen kl 14 [emoji173]
 
Lykke til hos legen!
 
Takk [emoji173] spent på hva blodprøver sier. Får svar i morgen.
 
Back
Topp