"Jeg er gravid"

Mine foreldre lo... Spesielt pappa. De syns visst det var morsomt. Svigermor ble veldig overraska, men glad. Svigerfar var helt nøytral. Men han var ikke så lett å se hva mente heller.

Min farmor kjefta :p KRISE! Å være 18 år, ugift og akkurat blitt sammen. Gikk fra å kjefte til å bli glad når babyen var i armene hennes da :p

Alle reagerte veldig positivt, bortsett fra svigermor som trengte litt tid til å fordøye det :p

Mine foreldre og søsken samt tante og onkel og farmor ble kjempeglade.
Min bestevenninne holdt på å svime av av glede.
Ei x-venninne sa "Nei, det er du ikke" (Ho trodde meg ikke først, men etter å ha vist ho bilde av graviditetstesten min så trodde ho meg).
Gubben ble helt spinnvill og heiv seg rundt for å få pusset opp badet og gjøre leiligheten klar for salg :P

Først ble mamma sur, men det gikk fort over :P Hadde jo tross alt bodd sammen i 2 år og sammen i 3 år :P Ikke planlagt. Svigermor ble veldig overrasket, og kom litt i krise. Bestemor og 50 år på samme tid :P
Søstern var kjempe happy :P Dette var nr 1.

Nr 2. Svigermor, like overrasket som sist :P Ikke så i krise nå da :P Mamma ble glad, og det samme med søstern :)

Nr 3, Svigermor, NOK en gang overrasket :P :D Elsker den dama :D Mamma og søstern, IGJEN?! :P Trengte ikke å befolke Norge heller da :P

Nr 4. Denne gangen var svigermor litt mistenksom ;) Men hun ble veldig glad :) :D Mamma og søstern, ja vi ventet på det :P Kjærlig familie. De gleder seg alle mann da :D :)

Nr 1:mamma skrev sms der det sto: lykke til i framtiden. (Ikke så glad ) men angrer seg masse da jeg mistet uke 18.

Nr 2: hun gråt å ble kjempe glad :)

Husker svigermor satte maten i halsen begge gangene, haha :D Priceless!
Så ut som om hun hadde sett ett spøkelse, haha! Ble veldig glad da, men like fantastisk bra reaksjon hver gang :D

Her ble alle glade heldigvis :-) mamma og svigermor veldig sjokka over å bli bestemødre i en alder av 41 begge to, men veldig glade :-)

Utelukkende positivt. Det var meget etterlengtet av spesielt svigers, men også mine foreldre, tårer av glede på alle mann. :)

Mamma ble glad, og det ble svigers også. Søs sa "oi, du er gal". Storesøster var 1,5 år da jeg ble gravid :p

Bare positivt begge gangene :-)

Nr. 1: alle ble kjempeglade. Min familie har ventet på det i mange år :) svigerforeldrene mine har ingen barnebarn og ble veldig glade for at de skal bli besteforeldre :) mistet dessverre i uke 11.

Gravid igjen nå heldigvis og det er kun 3 stk som vet det foreløpig, og de ble ihvertfall veldig glade, men de tør nok heller ikke glede seg før jeg har kommet over de 11 ukene

Mamma blei kjempegla (ho hadde masa på meg i 10 år etter å bli mormor, selv om ho er farmor) :)
Svigermor blei litt småsjokka med ei gong, sida me kun hadde vært sammen 3 mnd.
Pappa og svigerfar er ikkje kjent for å vise overdreven entusiasme, men dei smilte no iallefall. :)

Alle sammen ble veldig glade på våre vegner samt litt sjokkerte da vi bare hadde vært sammen i ca 5 mnd da jeg ble gravid med nr 1 :P

Med nr 2 ble det veldig glade, og hadde nesten venta på det tror jeg :D

De fleste syns vi var litt gale, ettersom det blir tre tette. Veldig få gratulasjoner - veldig mange: " oi, var det planlagt"? Grrrr...

Vi har jo vært sammen i 8,5 år nå så folk ble ikke akkurat overrasket. Er første barnebarnet på begge sider og ganske etterlengtet, så vi har bare fått positive tilbakemeldinger. Er mange spente kommende besteforeldre og tanter og onkler. Vennene våre ble også glade over nyheten :)

Back
Topp