Jeg er GRAVID!!!!!

gratulerer med spiren[:)]

ORIGINAL: Trine-mor

ORIGINAL: ¤Mango¤

Gratulera [:D]

Oj oj! Så flott! Gratulerer så mye! [:)]

åååååå,så utroli arti å høre!!! gratulere så mye![:D][:D][:D]
har ei vennnne som har prøvd i fire år nå....har du noe tips?hva gjorde at spiren plutserlig satt?[:)]kanskje ikke no spes. -men veldig gøy å høre om de som strever endelig får det til[;)][:D][:D]

ÅÅÅÅÅ SÅ BRA!!!

GRATULERER![:D][:D][:D][:D]

( Prøvde selv i over 3 år, og skulle få time til prøverør... Men ville ha en hormonbehandling først og da gikk det)[:)]

ORIGINAL: helen79

Så flott, da.
Masse gratulerer.

Sign.. Utrolig gla på dine vegne

Så supert!!! Gratulerer

ORIGINAL: minah

åååååå,så utroli arti å høre!!! gratulere så mye![:D][:D][:D]
har ei vennnne som har prøvd i fire år nå....har du noe tips?hva gjorde at spiren plutserlig satt?[:)]kanskje ikke no spes. -men veldig gøy å høre om de som strever endelig får det til[;)][:D][:D]

Kan ikke si jeg har noen gode råd dessverre....Jeg sitter fortsatt her som et spmtegn og skjønner ingenting.
Har vært syk i over en mnd og knaska smertestillende som en gal, har kjøpt oss hus, og har bare gått og venta på den forsamtalen. Det er alt som har skjedd denne mnd. Tror ikke vi hadde MYE sex heller rundt el.

Vi har jo fått beskjed om at jeg har mest trolig tette eggledere og han redusert sædkvalitet, så hvordan dette har gått an skjønner jeg like lite av som deg[:D]

Det blir jo alltid sagt til de som sliter at:"du må bare prøve å slappe av så går det nok bra", for min del er det det verste du kan si til meg, jeg Hater å høre det!!!! Så det rådet får du heller ikke av meg:) Jeg vet rett og slett ikke.
Men håper det snart går i boks for venninna di også[:D][:D]

Og tusen takk forresten[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Solstråle*

Gratulerer så mye med spiren

så bra[:)]
GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye!! Håper du får et kjempefint svangerskap!
Det er så gøy å høre at det klaffer for dere som har ventet så lenge på det!

ORIGINAL: helen79

Så flott, da.
Masse gratulerer.

så koselig og høre  gratulere så mye :)

Så moro!!!! Gratulerr så masse!!!

Typisk at det skjer når man skal på sånn samtale! Men så positivt å klare det på egen hånd!!

Back
Topp