Jeg er gravid!!!!!

Gjørdis

Glad i forumet
Tok en test nå(på kveldsurin), og der kom det opp ett nydelig kryss.

Er på rugedag 11.

Er helt i sjokk, hadde virkelig ikke trodd at de skulle klaffe på detteforsøket.

serriøst?!!!! så gøy!!! å gratuelrer såååå utrulig mye!!! Var dette på første ivf?

ORIGINAL: lui

serriøst?!!!! så gøy!!! å gratuelrer såååå utrulig mye!!! Var dette på første ivf?

Dette var vårt siste forsøk. Fikk ut 14 egg, men bare 2 av de ble befruktet, og de er satt inn(og forhåpentligvis festet seg begge) så nå er siste sjangs[;)]

så fantastisk [:D] sååååå fortjent[:D] Masse lykke til med rugingen[:D] håper jeg kommer like etter [;)]
ORIGINAL: Gjørdis

Dette var vårt siste forsøk. Fikk ut 14 egg, men bare 2 av de ble befruktet, og de er satt inn(og forhåpentligvis festet seg begge) så nå er siste sjangs[;)]

sleng ut bilde da????????? vil se hvordan krysset ser ut [:D]

Nå ble jeg glad Gjørdis [:D] Ønsker deg masse lykke til på veien, heeeeelt fram til mål [;)] gratulerer så mye

sleng ut bilde da????????? vil se hvordan krysset ser ut [:D]

vet ikke hvordan jg legger over bilde fra tlf til pc, men det er liten tvil, krysset er der[;)]

WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!!!
så bra at det klaffa nå da!!
KOS DEG!!!

ORIGINAL: Chumalunga

Gratulerer så mye, så flott!! Skal se det blir tvillinger på deg nå! Dette var moro! [:)][:)][:)]

Ja det ville jo virkelig vært moro dersom det ble tvillinger, da er vi jo ferdig med barn på 9 mnd.[;)][:D]

ORIGINAL: Essmeralda

WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

KOS DEG!!!

åhhhh herregud så artig!!!![:D][;)] Gratulerer så mye, dette var virkelig gøy[:D][;)]

Tusen takk jenter.
Jeg sitter bare her å smiler, mens tårene renner.
Er så ufattelig uvirkelig, og jeg er så sinnsykt redd for å gjennomgå en SA/MA igjen, det er min største skrekk nå[:(]

Men denne gangen MÅ det bare gå bra.

ORIGINAL: fano

Nå ble jeg glad Gjørdis [:D] Ønsker deg masse lykke til på veien, heeeeelt fram til mål [;)] gratulerer så mye

ORIGINAL: fano

ORIGINAL: GunnElin

Denne gangen skal d gå bra. Sku ønske æ kunne garantere d men kan desverre ikke d. men nu har du gått igjnom nok så nu e d din tur :D

Jeg håper inderlig at alt skal gå ba nå[:)]

ORIGINAL: Essmeralda

WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

KOS DEG!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:)] Elsker tråder som denne[:)] Og kjempe glad for deres skyld[:)] Gratulerer!!!!!!!!!!!

Back
Topp