Jeg er gjerrig siden barna mine går i arveklær...*Oppdatert!!*

Fått svar fra mannen? Stakkars om han ønsket arve, men kona var et brødhue så skla han ikke få arve?

ORIGINAL: babyto

ORIGINAL: Froskegele

Så hvis HAN ønsket å arve klærne så fikk han ikke det fordi HUN var utakkenmlig?

ja det var jo så rart...
Hadde ikke levert en sokk i huset til den kjærringa hvis jeg var HI.

nå syns jeg svaret ditt til mannen hennes var myyye verre enn hennes svar til deg. er det mulig å være så stygg? [:'(]

Så hvis HAN ønsket å arve klærne så fikk han ikke det fordi HUN var utakkenmlig?

ja det var jo så rart...

Kan jo være at han har noe mer omløp i toppen enn henne, og nå har lest henne teksten..

Tenkte jeg og... Two wrongs doesn't make a right.

ORIGINAL: 3xS

nå syns jeg svaret ditt til mannen hennes var myyye verre enn hennes svar til deg. er det mulig å være så stygg? [:'(]

Jah, glorien gikk litt i knas der kan man si...

Den melding du sendte tilbake syns jeg virkelig var velfortjent.. Ikke fordi mannen har gjort noe galt, men jeg hadde heller ikke gitt noe klær til dem når moren er sånn!! 

Her arver vi også mye klær - Å jeg er så takknemlig for det. Sønnen min går i barnehagen og klærne blir slitt og stygge der.. Hvorfor kjøpe alt nytt når man er så heldig å arver mye ???? Nei fy f.... Folk bør skjerpe seg , selvom man ikke vil ha arvetøy så får man takke nei på en ordentlig måte!!!

Barna vokser så fort når de er små , får jo knapt brukt noe som helst. Hvorfor bruke flere 1000 hele tide på nye klær ? ???

Nei du er ikke mye gjerrig... Hev deg over slike kommentarer å folk !!!!!!

Jeg tenker at når hun så tydelig ikke har behov for å arve, så har nok ikke mannen heller et overhengende behov for å få arvede klær. De har nok råd til å kjøpe heeeeelt nytt;) Og han forstår jo at den ikke var myntet på ham, men på henne? Han spør nok pent om å få låne mobilen hennes når hun kommer hjem:)

Så bra svart!!!! Er enig med deg for at du ikke vil gi det til dem!!
Så utakknemlig hun var, ville ikke jeg ikke gitt bort klær til dem, selv om mannen vil ha dem.
Gi klærna til noen som faktisk setter pris på det!!

O-hoi!! Godt du fikk satt dem på plass!

Jeg blir kjempeglad for klær jenta mi kan arve! Syns ikke det er noe gjerrig. Det er jo helt og pent.
Men så er jeg vant til det fra jeg var liten. Vi fikk arva klær og ga noe videre selv.

nei fyyyyyyy faen det e det DOMMASTE eg har hørt!!!!!

Hurra for arveklær, det digge eg! Me kjøpe jo nytt og, men det må til, ikke alt som kan arves etterhvert for det blir veldig slitt/flekkete.
Kjøper til og med brukte tøybleier eg, så lenge de er flekkfrie. SÅ gjerrig er eg[;)]

ORIGINAL: 888

En ting er at folk har forskjellige ønsker angående det å arve eller ikke. En annen ting er at man bør svar høflig når man får et spørsmål. Helt merkelig å svare på den måten synes jeg.

selv om hun ikke liker å arve klær så går det da ann å oppføre seg. kan jo ganske enkelt bare takke for tilbudet og si at barna har nok klær....
men mange rare folk ute å går;)

ORIGINAL: Labambie

Tenkte jeg og... Two wrongs doesn't make a right.

ja det var jo så rart...

Kan jo være at han har noe mer omløp i toppen enn henne, og nå har lest henne teksten..

Mulig men det endrer jo ikke på det avskyelige svaret HI fikk.
Heller gi det til noen som virkelig har bruk for og setter pris på klærne tenker jeg.. Finnes mange nok av dem[:)]

Back
Topp