S
søteste
Guest
Nå er det så mange vakre bryllup om dagen, og enda fler vakre bruder. Og jeg kjenner jeg er virkelig klar til å gifte meg.
Jeg vill dele livet mitt med han, og ikke minst jeg vill ha enn sånn flott kjole på meg. Jeg har omtrent planlagt hele bryllupet, men jeg har ikke enn ring på fingeren, og vi kan si det slik at jeg mangler ett frieri
Jeg vill ikke fri, jeg er nok litt gammeldags der. Men jeg vet at min kjære samboer kommer ikke til å få fingeren ut av.... på veldig lenge, da er nok kjolen jeg har lyst på altfor liten, og gjestelisten har vel de fleste gått bort osv osv.
Så er det flere som meg som er giftesyke, men ingen å gifte seg med?
Hvordan skal jeg få han til å skjønne at nå er det på tide da?
Jeg vill dele livet mitt med han, og ikke minst jeg vill ha enn sånn flott kjole på meg. Jeg har omtrent planlagt hele bryllupet, men jeg har ikke enn ring på fingeren, og vi kan si det slik at jeg mangler ett frieri
Jeg vill ikke fri, jeg er nok litt gammeldags der. Men jeg vet at min kjære samboer kommer ikke til å få fingeren ut av.... på veldig lenge, da er nok kjolen jeg har lyst på altfor liten, og gjestelisten har vel de fleste gått bort osv osv.
Så er det flere som meg som er giftesyke, men ingen å gifte seg med?
Hvordan skal jeg få han til å skjønne at nå er det på tide da?
Jge hinter og hinter, men det eneste jeg får til svar er at vi ikke har råd... Så jeg må nok vente noen år til... Lykke til!