Jeg er fysen på...

Har endelig fått sykteagurken i hus og det smakte så mye bedre enn jeg hadde forestilt meg :happy:

I mitt første svangerskap hadde jeg et behov for å blande melk med konsentrert saft, men fornuften seiret og jeg avsto. 2.gang MÅTTE jeg ha grønne Oliven. Husker jeg stod inni kjøleskapet med et åpnet glass og gaflet inn.
3.gang spiste jeg alt jeg kom over :p

Er spent på hvordan det blir nå :angelic:

Skikkelig lyst på pizza i dag, men det kommer nok ikke av graviditeten:p har stått i mot, og lager wok. Godt det og da

Har endelig fått sykteagurken i hus og det smakte så mye bedre enn jeg hadde forestilt meg :happy:

I mitt første svangerskap hadde jeg et behov for å blande melk med konsentrert saft, men fornuften seiret og jeg avsto. 2.gang MÅTTE jeg ha grønne Oliven. Husker jeg stod inni kjøleskapet med et åpnet glass og gaflet inn.
3.gang spiste jeg alt jeg kom over :p

Er spent på hvordan det blir nå :angelic:
Merkelig det der! Jeg har aldri fått sånne cravings. :/

Ingenting. Jeg burde nok spist dog, for energinivået stupte

Merkelig det der! Jeg har aldri fått sånne cravings. :/
Kanskje det betyr at kroppen ikke har manglet vitaminer eller mineraler? Nå vet jeg ikke om det stemmer altså, bare en teori :) Må være ganske slitsomt å være en sånn gravid dame som bare MÅ ha murpuss for eksempel :hilarious:

Kanskje det betyr at kroppen ikke har manglet vitaminer eller mineraler? Nå vet jeg ikke om det stemmer altså, bare en teori :) Må være ganske slitsomt å være en sånn gravid dame som bare MÅ ha murpuss for eksempel :hilarious:

Vet ikke :p
Jeg har bare blitt små fysen på ting. Jeg mååå jo helst ha det når jeg vil ha det,da. For da MÅ jeg ha. Men det kan variere veldig i samme svangerskap.

Back
Topp