ikke noe foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun det liksom? Jaja, ikke det versteSylteagurk
Det traff meg som et lynnedslag i dag tidlig må på butikken fort som fy i morgen tidligKun det liksom? Jaja, ikke det verste
Det traff meg som et lynnedslag i dag tidlig må på butikken fort som fy i morgen tidlig
Hehe. Veeel, dette er bare den spede begynnelse- snart byttes nok sylteagurken ut med noe verreSkulle ønske jeg ble fysen på noe relativt sunt
Merkelig det der! Jeg har aldri fått sånne cravings. :/Har endelig fått sykteagurken i hus og det smakte så mye bedre enn jeg hadde forestilt meg
I mitt første svangerskap hadde jeg et behov for å blande melk med konsentrert saft, men fornuften seiret og jeg avsto. 2.gang MÅTTE jeg ha grønne Oliven. Husker jeg stod inni kjøleskapet med et åpnet glass og gaflet inn.
3.gang spiste jeg alt jeg kom over
Er spent på hvordan det blir nå
Kanskje det betyr at kroppen ikke har manglet vitaminer eller mineraler? Nå vet jeg ikke om det stemmer altså, bare en teori Må være ganske slitsomt å være en sånn gravid dame som bare MÅ ha murpuss for eksempelMerkelig det der! Jeg har aldri fått sånne cravings. :/
Kanskje det betyr at kroppen ikke har manglet vitaminer eller mineraler? Nå vet jeg ikke om det stemmer altså, bare en teori Må være ganske slitsomt å være en sånn gravid dame som bare MÅ ha murpuss for eksempel