Jeg er fysen på...

En tråd i 'Våre leker' startet av Lillafrosk, 12 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marthhee Glad i forumet Himmelbarn

Sjokolade! Lyst på alt som er godt!

2. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Lyst på alt men samtidig ingenting :p

3. Vetlespire Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡

Sushi i dag :hilarious: eller kinamat :p

4. MariaS Forumet er livet VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 ♡Julekulene 2021♡

Fremdeles ingefærøl :hungry:
    Har en flaske i kjøleskapet, tror den blir åpna nå altså :hilarious:

5. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Fanta

6. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Usikker. Jeg er fysen på NOE. Noe salt kanskje?

7. Campanilla Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡ Høsthjerter 2017 Junibarna 2019 Julibarna 2019

Surt godteri

• Enig Enig x 1
  8. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Is. Jeg fikk brodern til å handle meg is. ♥️♥️♥️ Det hjalp.

9. Langstrømpe Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

10. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Ingenting

11. Cammy Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Fikk sikkelig lyst på milkshake i går, så lagde meg Oreo milkshake. Det hjalp på kvalmen i noen minutter faktisk. Hjalp ikke så lenge, men litt. =P

12. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg er akkurat nå mest fysen på et rør ned til magen som fyller magen med mat, uten at jeg trenger å spise mer. :(
    //Bunnløs, intens sult

13. Tvillingen88 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

14. Snegla Blir kjent med forumet

Åh, det hadde vært godt med svarte vepsebol akkurat nå :sorry: Er dessverre aaaltfor langt unna butikk

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg har masse rosa vepsebol hjemme, deler gjerne.. :p og tyrkisk pepper, det blir kanskje nærmere i smak :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg vil ha nesquick sjokoladekuler. Den frokostblandingen, altså.
    Og esso-burger.

Sunne saker, vett...

17. Mammahjerter Flørter med forumet

Sol is :smug: hadde lyst på det når jeg gikk gravid med jentungen også så har en følelse på at dette også er en jente, men kan være ønsketenking da vi veldig gjerne ønsker oss en jente til :shy::rolleyes:

18. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Mat. Kan være nesten hva som helst!
    Bortsett fra en lang liste med ting som jeg ikke har fullstendig oversikt over, men jeg vet det hvis det blir feil. :')

Del denne siden