mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Igår mistet vi vår nydelige lille Lucy(profilbildet) Hun blei ikke 8 mnder engang
Vi dro på hytta på fredagen og naboene skulle se til kattene våre mens vi var borte. Pleier som regel å ha de inne, men siden det var meldt fint vær og at de bare vil være ute lot jeg de være ute. Vi kom hjem søndag midt på dagen også kommer nabogutten løpene bort til oss.
Lurte på om begge kattene var her, for naboen lenger nede hadde sett en påkjørt grå katt ligge nede ved postkassene.. Med en gang visste jeg det var vår Lucy! Løp ned, men fant henne ikke.. Vi måtte hente barna hos svigermor, for hadde hatt barnefri helg.
Kommer fort hjem igjen og jeg leter og leter, så ser jeg katta, det er vår Lucy og hu puster ennå. Får helt panikk... Prater til henne og hu mjauer og mjauer. Hu greier ikke å bevege frambeina, en prøver å komme seg opp med bakbeina men går ikke. Ringer vakthavende vetrinær som skal komme å se på henne. Jeg vil ikke løfte henne for så å dra dit da jeg ser hu har veldig med smerter. Vetrinæren kommer etter en times tid. Ser på henne, og trykker på hoftene og hu mjauer så fælt. Ryggen er nok høyst sannsynlig brekt. Hu kan nok opereres, men ingen garanti for at det går bra og at hu blir smertefri. Så vi valgte å gi henne fred3 Guuud, som jeg savner henne. Hu ligger begravd ute i hagen nå.
Jeg har grini så mye at øynene er helt opphovnet. Og ikveld hylgrein 4åringen fordi lucy ikke var her og hu savnet hu så fælt. Var jo lekekompisen hennes.
Det som gjør meg mest frustrert er at sjåføren bare har stikki. Og ikke sjekka henne. Hu levde jo for svarten. Utrolig vondt å tenke på hu har ligget med de smertene siden hvertfall søndagsmorran. Uff, hele greia er bare utrolig trist!
Vi dro på hytta på fredagen og naboene skulle se til kattene våre mens vi var borte. Pleier som regel å ha de inne, men siden det var meldt fint vær og at de bare vil være ute lot jeg de være ute. Vi kom hjem søndag midt på dagen også kommer nabogutten løpene bort til oss. Lurte på om begge kattene var her, for naboen lenger nede hadde sett en påkjørt grå katt ligge nede ved postkassene.. Med en gang visste jeg det var vår Lucy! Løp ned, men fant henne ikke.. Vi måtte hente barna hos svigermor, for hadde hatt barnefri helg.
Kommer fort hjem igjen og jeg leter og leter, så ser jeg katta, det er vår Lucy og hu puster ennå. Får helt panikk... Prater til henne og hu mjauer og mjauer. Hu greier ikke å bevege frambeina, en prøver å komme seg opp med bakbeina men går ikke. Ringer vakthavende vetrinær som skal komme å se på henne. Jeg vil ikke løfte henne for så å dra dit da jeg ser hu har veldig med smerter. Vetrinæren kommer etter en times tid. Ser på henne, og trykker på hoftene og hu mjauer så fælt. Ryggen er nok høyst sannsynlig brekt. Hu kan nok opereres, men ingen garanti for at det går bra og at hu blir smertefri. Så vi valgte å gi henne fred3 Guuud, som jeg savner henne. Hu ligger begravd ute i hagen nå.
Jeg har grini så mye at øynene er helt opphovnet. Og ikveld hylgrein 4åringen fordi lucy ikke var her og hu savnet hu så fælt. Var jo lekekompisen hennes.
Det som gjør meg mest frustrert er at sjåføren bare har stikki. Og ikke sjekka henne. Hu levde jo for svarten. Utrolig vondt å tenke på hu har ligget med de smertene siden hvertfall søndagsmorran. Uff, hele greia er bare utrolig trist!