Jeg er FLAU!!

ella1

Gift med forumet
......har dytti i meg en hel brownies kake....og da snakker jeg ikke om en firkanta liten sak,men en hel jævla langpanne[8D]

jaja,godt det er helg[:D]

Høres kjempe godt ut!! [:)]
Skal kose seg når det er helg [;)]

hehe:-)
go girl!

men du forresten, du har betalt meg noen penger for mye i ph..
tror du bare skulle betale 923 eller noe, ikke sjekket boka enda... men skal dobbelt sjekke og gi deg lyd

kaste opp nei,her er vi vant med sjokolade i STORE porsjoner[:D]

....skulle gjerne delt,men...u know[;)]

hehe,bare behold de-jeg kommer bare til å bruke de på mer sjokolade alikevel
neida,..jeg tror det stemmer altså,men nå må jeg snart bestille litt mer. Fant et skikkelig fint nøkkelskap bla,også er det jo dette serviset da[:)]
ORIGINAL: *Nikki*

hehe:-)
go girl!

men du forresten, du har betalt meg noen penger for mye i ph..
tror du bare skulle betale 923 eller noe, ikke sjekket boka enda... men skal dobbelt sjekke og gi deg lyd

da kan jeg trekke det av fra neste handel da=)
tror det er ca 100+ kr for mye. du betalte for at jeg skulle sende, men endte jo med å ta det med til kanutten. da skal du ha fraktpengene igjen.
mulig du trenger pengene på noen slankepiller etter kaken[8D][:D] den var slem,bare tuller!=) du var da så flott at du kan spise en hel slik kake uten at det gjør noe=)

ORIGINAL: heart86

My kind of girl!!

lov å kose seg[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

da kan jeg trekke det av fra neste handel da=)
tror det er ca 100+ kr for mye. du betalte for at jeg skulle sende, men endte jo med å ta det med til kanutten. da skal du ha fraktpengene igjen.
mulig du trenger pengene på noen slankepiller etter kaken[8D][:D] den var slem,bare tuller!=) du var da så flott at du kan spise en hel slik kake uten at det gjør noe=)

oko doki[:)]
kommer snart en bestilling til...var reine julaften her sist da jeg pakket opp alle sakene[:D]
skal få tatt bilder etterhvert så fort jeg får satt bilder i rammene o fått de opp på veggen. Tror jeg må bestille fler av de dobble også...har en vegg med "ingenting" foreløpig[;)]

Jeg hadde lett klart det[8D]

Back
Topp