Jeg er en sofasliter!

LykkeMamma

Flørter med forumet
er så giddalaus for tiden orker ikke rydde eller vaske klær, vi har snart ikke klær å ha på oss her, off vaskehjlep hadde gjort seg nå hihi

flere sofaslitere her? :)

JA! Helt forferdelig. Gjør absolutt ingen ting og er helt utslitt og stuper i seng rett etter ungene har lagt seg... Håper det snart blir bedre. :-)

:)

Ja der kan du se hehe.. håper energien trapper oppover snart :)
fru my skrev:
JA! Helt forferdelig. Gjør absolutt ingen ting og er helt utslitt og stuper i seng rett etter ungene har lagt seg... Håper det snart blir bedre. :-)

Lite som blir gjort her i gården også. Mest på grunn av smerter desverre.

Heldigvis gjør pappaen alt både inne og ute nå, og storebror er så gammel at han kan hjelpe til han også. Godt når mor sliter med å gå...

Regner med trøttheten ikke kommer når den ikke er værre enn nå:)

Ja - men ikke fordi jeg ikke gidder, men fordi jeg må holde meg i ro. Skal ligge mest mulig på sofaen til Mandag, og håpe at ting er rolig i magen da.

Meeeeen.. skal da være ærlig å innrømme at jeg syns jo det er godt å ta det helt med ro også da. Er super sliten om dagen, så det merkes godt på kroppen at det skjer noe ja :)

Jepp, sofasliter her også. Men prøver å holde det sånn noenlunde i huset. Hadde planer om å fortsette å trene når jeg ble gravid, men de planene har gått rett i vest! Orker ikke tanken på det en gang!

Jeg er så redd for å gro fast i sofaen, at jeg prøver å få gjort litt hver dag. I alle fall vaske klær, for jeg hater at det hoper seg opp. 

Jeg har vaskehjelp, så da blir det jo bare til at jeg holder det ganske ryddig i løpet av uken, sånn at jeg slipper å rydde hysterisk kvelden før hun kommer... Skjer det også altså

Selv om jeg helst kunne sittet i ro hele dagen, vet jeg med meg selv at jeg kommer til å angre, så jeg bare reiserr meg opp og gjør det. 

Back
Topp