Jeg er en av de "heldige" utvalgt....

Hahaha, ånei:p vi har brukt kondom hittil, var hos legen idag og fikk resept på minipiller. Jeg tar ingen sjanser nå altså!! Er vel ikke mange som får baby to ganger på et år, hoho. Men kroppen din er jo 'fruktbar' igjen når du har hatt første mens så muligheten er jo der! Du får oppdatere her om mensen drøyer lengre da:p

Turte ikke drøye lenger, og tok en test i dag som viste negativ. Puh!! Må si jeg ikke var klar for en til allerede til våren :P

Det kan og være 3 mnd-krise, et utviklingssprang når de er rundt 3 mnd hvor mange opplever brystvegring (blant annet), det går stort sett over heldigvis, men et helsike når det står på :(

Håper det! Nå har han gått over til å spise greit i 3 min. Er vi heldig er det 5 min før han begynner å kave å ikke vil ha mer. Kaving til hvert eneste måltid på dagen i 2!!!! mnd. Kan trygt si jeg gleder meg til å slutte å amme nå :p

Jeg delammer og lillegull er 4,5mnd.
Så jeg koser meg så lenge tanta holder seg unna!

3 runder med mensen etter mini ble født! Satt inn hormonspiral for 2 uker siden blødd siden (håper det gir seg) -funker som prevensjon hvertfall :-P
Fullammer og håpet å slippe tanta :-P

3 runder med mensen etter mini ble født! Satt inn hormonspiral for 2 uker siden blødd siden (håper det gir seg) -funker som prevensjon hvertfall :-P
Fullammer og håpet å slippe tanta :-P
Jeg hadde småblødninger i mange uker etter jeg satt inn spiralen, men da det var over så jeg ikke mensen før jeg tok den ut etter 2 år! Hang in there:D

Back
Topp