Jeg er en av de "heldige" utvalgt....

Silllje88

Blir kjent med forumet
...og har jo selvfølgelig fått mensen tilbake selv om jeg fullammer :wtf::woot: jeg trodde det var en av mange fordeler med å fullamme at man slapp mensen, men tydeligvis ikke!! :( lillebror vrenger seg på puppen og styrer noe veldig, sjikkelig irriterenes..o_O.skal det være slik hver mnd fremover i 7 dager i strekk blir han fort flaskeunge er jeg redd....o_O

Beklager syte-innlegg, måtte bare få det ut...

Reagerer babyen på mensen mener du? Jeg har og fått mensen selv om jeg fullammer. Men merker ikke forskjell på lillesøster. :)

Vet ikke om det er det han reagerer på, eller om det er tilfeldig, men leste litt om det og melka kan vist smake anderledes de dagene mensen er der og treig utdrivning o_O

Kan jo være den såkalte 3-månederskrisa også!? Holde ut denne runden med mens, og bedrer han seg med en gang det er over er det kanskje melka som smaker annerledes!?
Har ikke fått tilbake mens enda, men husker ikke å ha merket noe på de andre barna når jeg fikk mens..

Kan jeg spørre om dere hadde noen plager før tanta kom? Noe kvalme, vondter eller noe? 10 uker sia fødsel nå, var hos legen akkurat 6 uker etter og da mente hu eggløsninga var rett rundt hjørnet. Her har lille fått mme fra dag 1. Lurer på om hu kanskje er rundt hjørnet nå. Hatt mensmurring av og på den siste uka, men nå er jeg rar og øm ved høyrebekkenet også..

Jeg kjente veldig på at temperaturen i kroppen ikke var som den skulle, veldig kald den ene kvelden, kokvarm svett og klam kvelden etter..ellers merker jeg det litt på humøret o_O men skal sies at blødningene er mye mindre nå enn før jeg ble gravid, så noe pluss er det vel med å amme :wtf:

Babyer kan reagere på menstruasjon og forresten! Melka kan eldre litt smak, men om du spiser hvitløk hjelper det visstnok. Ellers høres det helt klart ut som 3 mnd krisa og, hold ut!

Jeg fikk mensen når mini var 2,5 mnd. En uke før det begynnte skriking og kaving ved puppen. Han er nå 3,5 mnd og det foregår enda :/

Jeg fikk mensen når mini var 2,5 mnd. En uke før det begynnte skriking og kaving ved puppen. Han er nå 3,5 mnd og det foregår enda :/

Det kan og være 3 mnd-krise, et utviklingssprang når de er rundt 3 mnd hvor mange opplever brystvegring (blant annet), det går stort sett over heldigvis, men et helsike når det står på :(

Er mensen regelmessig hos dere som har fått den tilbake?? I følge gammel syklus skulle jeg hatt den for 2 dager siden, jeg trur jeg besvimer om jeg hadde vært gravid igjen nå :P tør ikke ta test.

Er mensen regelmessig hos dere som har fått den tilbake?? I følge gammel syklus skulle jeg hatt den for 2 dager siden, jeg trur jeg besvimer om jeg hadde vært gravid igjen nå :P tør ikke ta test.
Oooi shit! Har dere vært uforsiktige? Kan jo helt sikkert være litt uregelmessig når du har fått den igjen så tidlig, men jeg skjønner jo igrunn at den tanken kan være passe stressende!' Har fått første mens igjen nå jeg, tolv uker etter fødsel, men vet ikke om det er riktig i forhold til den gamle syklusen!

Oooi shit! Har dere vært uforsiktige? Kan jo helt sikkert være litt uregelmessig når du har fått den igjen så tidlig, men jeg skjønner jo igrunn at den tanken kan være passe stressende!' Har fått første mens igjen nå jeg, tolv uker etter fødsel, men vet ikke om det er riktig i forhold til den gamle syklusen!

Ja jeg har ikke begynt på pilla igjen.. Hoho.. Ups! Tenkte ikke så mye over det, er lenge siden jeg har trengt å tenke på det nå :P 2 barn på under et år hadde gjort seg...

Ja jeg har ikke begynt på pilla igjen.. Hoho.. Ups! Tenkte ikke så mye over det, er lenge siden jeg har trengt å tenke på det nå :P 2 barn på under et år hadde gjort seg...
Hahaha, ånei:p vi har brukt kondom hittil, var hos legen idag og fikk resept på minipiller. Jeg tar ingen sjanser nå altså!! Er vel ikke mange som får baby to ganger på et år, hoho. Men kroppen din er jo 'fruktbar' igjen når du har hatt første mens så muligheten er jo der! Du får oppdatere her om mensen drøyer lengre da:p

Hahaha, ånei:p vi har brukt kondom hittil, var hos legen idag og fikk resept på minipiller. Jeg tar ingen sjanser nå altså!! Er vel ikke mange som får baby to ganger på et år, hoho. Men kroppen din er jo 'fruktbar' igjen når du har hatt første mens så muligheten er jo der! Du får oppdatere her om mensen drøyer lengre da:p

Ja det er sant. Og leste et sted at eggløsning kommer før mens så man vet jo egentlig ikke når kroppen setter i gang systemet :P ante mistanke allerede den dagen jeg skulle hatt det sist, ikke merket noe nå. Men tar test til uka om jeg ikke har fått det igjen trur jeg. Kjæresten drar på jobb 2 uker i morgen så tror ikke jeg skal stresse han med det. Haha herregud.

Er mensen regelmessig hos dere som har fått den tilbake??
Har hatt én menstruasjon. Den kom 23 juli. I helga hadde jeg EL. Så nå er jeg i DPO-land. Mensen dukker nok opp innen 10 dager eller noe, med mindre jeg er gravid. Håper den blir regelmessig :)

Jeg fikk mensen 6 uker etter fødsel. 2mnd siden og har enda ikke fått mensen. Har noen syke menssmerter, utrolig sulten og innimellom veldig kvalm og blir sååååå sint. Tenker det er mensen som er rett rundt hjørnet for den er vel ikke regelmessig når man fullammer? Eller?

Back
Topp