Jeg er desperat og fortvilet - gravid

Med litt sannsynlighetsregning, så vil jeg si at A er mest sannsynlig faren. Fordi sex med utløsning før eggløsning, gir mye høyere sjanse for graviditet enn sex uten utløsning (og mulig etter eggløsning?). Men dna test for 100% sikkerhet uansett.
 
Jeg kan ihvertfall si at A ikke er infertil. Jeg har også brukt Flo appen i årevis og den har så og si aldri tatt feil. Har vært gravid en gang før også, og da stemte det i forhold til eggløsningen ifølge appen. Ifølge appen skulle jeg ha eggløsning tirsdag. Men siden sannsynligheten er der, om enn så lite, så får jeg nok ikke ro i sjela før farskapstesten i uke 9 er utført.

Det må være en veldig krevende situasjon å være i ❤️. Masse lykke til, håper virkelig det er som du tror og håper. Og sannsynlighet for at det er B må være ekstremt liten, så liten at det nok mest er teoretisk mulig :)


Har en åpen dialog med en av dem, av ulike grunner. Skal til jordmor til uken, kjenner jeg kvier meg for å snakke om dette men jeg har ikke noe valg.

Ja, det håper jeg virkelig.

I natt er første natten jeg har sovet godt og våknet i godt humør, pga svarene til Maja82 her inne gjorde visst veldig godt at noen faktisk sa at de tror det er A. Også var det herlig å lese svaret ditt.
Nå gjenstår det bare å se.
 
Jeg kan ihvertfall si at A ikke er infertil. Jeg har også brukt Flo appen i årevis og den har så og si aldri tatt feil. Har vært gravid en gang før også, og da stemte det i forhold til eggløsningen ifølge appen. Ifølge appen skulle jeg ha eggløsning tirsdag. Men siden sannsynligheten er der, om enn så lite, så får jeg nok ikke ro i sjela før farskapstesten i uke 9 er utført.


Har en åpen dialog med en av dem, av ulike grunner. Skal til jordmor til uken, kjenner jeg kvier meg for å snakke om dette men jeg har ikke noe valg.

Ja, det håper jeg virkelig.

I natt er første natten jeg har sovet godt og våknet i godt humør, pga svarene til Maja82 her inne gjorde visst veldig godt at noen faktisk sa at de tror det er A. Også var det herlig å lese svaret ditt.
Nå gjenstår det bare å se.

Håper du får en god opplevelse med jordmor. Du er ikke den første i denne situasjonen og du vil ikke være den siste!
Masse lykke til:Heartred
 
Om dette var meg, ut ifra det du har skrevet, hadde jeg ikke vært i nevneverdig tvil om at A er far. Så om det var avgjørende for hvorvidt jeg ville beholdt/turt å begynne å knytte meg til barnet som er på vei, så hadde det ikke vært noe å lure på. Men jeg ville følt på en moralsk forpliktelse til å fortelle den vordende far om at det likevel ikke er 100% sikkert at det er hans barn, sånn at han selv kunne gjort en informert vurdering. Farskapstest hadde uansett vært på sin plass for alle involverte (spesielt for barnets skyld), men for min del ville det ha vært for å slippe å bli plaget av den lille prosenten av tvil i irrasjonelle øyeblikk :smiley-ashamed004
 
Back
Topp