Jeg er blitt gal!!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har lyst på en baby til jeg..... det må være hormonene mine som har slått seg helt vrang tror jeg[&:]

du har det ALT for godt du....[:D]

ORIGINAL: xcrazyx

da er du ikke alene Dite...skulle gjerne blitt gravid og fått en til med en gang, men VET d krever mye...og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å klare d!
så derfor har vi satt d på vent ett par år, men skulle jeg bli gravid er d ikke snakk om abort!!

hihi, jeg også.! trodde aldri jeg skulle si det men...hehe. savner ikke å være så stor som jeg ble på slutten da, og heller ikke alle plagene. Men den utrolige følelsen det var å få kjenne Maja inntil magen min etter 9 mnd inni magen og nesten et døgn med rier skulle jeg veldig gjerne ha kjent igjen[:)]

Samme her... trodde jo jeg var blitt gravid igjen for en uke siden og fikk hetta. Tenkte så at det hadde vært kjekt å få så raskt etter hverandre og ble nesten skuffa når testen var neg.[8D]

ORIGINAL: Nusse76

Er d bare jeg som har bestemt meg for å ikke få flere barn her?? Vi er begge enig om at to barn er nok for oss..men jeg beundrer alle som vil ha mange barn...

Vil også maks ha to....[:)]

[:D]Det neste barnet som kommer her blir et barnebarn!!(Eller en hvalp[:D])
Har to fantastiske sønner,og en vidunderlig flink hund,det holder for meg!!
(Dessuten er det praktisk å være eneste av hunnkjønn i huset[;)])

Back
Topp