Jeg elsker..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
jobben min!

Å jobbe som sykepleier er så utrolig spennende.. Og nå syns mange det er utrolig rart at jeg sier detnår jeg jobber på et sykehjem, men min avdeling er som et b-sykehus å regne.. Vi får gjøre mye spennende ting, og jeg er bare SÅ gled for å jobbe der nå..[:D]
Jeg syns gamle folk er så utrolig søte, og jeg har det som regel alltid kjekt på jobb..
Men så liker jeg å jobbe da, og jeg elsker å ha det travelt på jobb.. Føler liksom at jeg gjør noe..

Ja, ellers så vil jeg si at jeg elsker mye annet og da.. [;)][:D]

Ha en fortsatt fin lørdagskveld til dere som er her! [:D]

det skjønner jeg godt!! har kjempelyst  å utdanne meg som sykepleier, men det er plent umulig å komme inn her i trheim.

Jeg synes det er fantastisk at noen kan være så glad i jobben sin jeg, og da skal man i alle fall ikke bry seg om hva andre mener om den saken. Selv har jeg bare siste året av barnevernpedagogutdanningen igjen, og det er heller ikke noe høyt ansett yrke, men jeg håper at jeg skal føle det samme som deg. Søsteren min har forresten siste året igjen av sykepleierutdanningen, så hun og jeg skal være "russ" til våren [:D]

wow, så flott!!!!!
Uansett hva man er, er det viktigste at man trives med jobben, da gjør man også den beste jobben!!!
Jeg studerer til oversetter, og kan ikke akkurat påstå at jeg elsker det!!!
Kos deg på jobb da, og ha en fin søndag!!!

wow!!!! bra noen kan være så glad i jobben sin. er ikke så viktig hva man jobber som bare man trives. du har tydeligvis funnet ditt.
jeg synes jobebn min er helt grei, men prøver fortsatt å finne ut hva som egentlig passer for meg. er ikke helt enkelt alltid.

Back
Topp