Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: caprice
ORIGINAL: Askepott:D
Jeg er helt grønn på dette, så må bare spørre[:)] Når man kjøper en QK tang.. (Her kommer spm)
Så får man med et alfabet, slik som du fikk med Metro?! det er forskjellig alfabeter med, den svarte har metro, den rosa har en annen. den grønne har ikke alfabet slik jeg har forstått
Og så må man kjøpe til flere alfabeter hvis man vil lage med annen skrift? ja det stemmer, dyrt er det så jeg har et alfabet og så bruker jeg mye rubons og ferdig alfabet pakker
Er alfabetene både med små og store bokstaver? spørs hva du kjøper tror jeg[8|]. men metro er det bare store.
Og kjøper man også til dies til disse tengene?ja man kan kjøpe flere ting å stanse ut hvis man ønsker, men det går jo ann å ha noen få og så bytte med en annen som har andre figurer[;)]
Blir ikke det forferdelig dyrt? Tenker mot denne Silhouette (eller hva det er den heter) så kan man skrive ut tusenvis av alfabeter og dies når man først har kjøpt denne greia..?!veldig dyrt med den tanga ja, vet ikke hvordan silhouette fungerer, men tror det er slik du tror
Har ikke peiling jeg altså, bare prøver å lære..[:)]
Åh.. hadde jeg bare bodd i Ørsta skulle jeg sneket meg til å være flue på veggen og sett&lært[8D]
det er bare å spør, husker jo selv når jeg ikke var så mye inn i hva som er hva.... trodde hodet mitt skulle eksplodere av informasjon[;)]