Jeg eller navnet?

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Har deres småtroll begynt å si "jeg" og "meg" istedet for å omtale seg selv i tredjeperson? [:)] Vilja blander litt, men har blitt tydelig flinkere den siste uka. ..og så må mammaen huske på å slutte å omtale seg selv som "mamma" også da, og si "jeg/meg" istedet. [X(]

Han sier begge deler, men blir mer og mer "jeg" (eller "i" da, som vi sier). Jeg prøver også å slutte å omtale meg selv som mamma til han. Ikke så enkelt! [;)] 

Tobias kaller seg selv Bias....men dersom han ser bilder av seg selv så roper han MEG!![:)]
Jeg er nok ikke flink nok til å IKKE kalle meg selv mamma....vanskelig å huske![8D]

Her går d i eg, eg, EG!!! hehe[:D]

Her sier han jeg og meg om seg selv, og mamma og noen ganger du. Han bruker vi av og til
Jeg sier mindre og mindre mamma og øver på du og jeg, vi, oss osv

Nora har begynt å omtale seg selv som eg, men jeg må nok bli flinkere å ikke kalle meg sellv for mamma. Er så lett å glemme.

De begynner å bli så store, altså.

Ser begge deler, men går mye mere i meg og jeg siste tiden. Men som du sier, så må mamman bli flinkere til å si jeg og meg også, ikke bare "skal mamma hjelpe deg?" [:D][8D]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: rodstilk

De begynner å bli så store, altså.

Ja, du må ikke snakke..... [&o]
Tenk for 3 år siden på denne tiden! Hælledussan da var vi ikke langt på vei!

Neei.. jeg spydde og spydde og spydde på denne tiden, hehe! [X(] Tiden flyr virkelig!

Ja, han er igrunnen ganske flink på det der.

Jeg sier også "mamma" istedenfor jeg/meg.. Det er kanskje en uvane.

"jeg klarer det selv, mamma" og "den er ikke din, men min" osv.. Så lite kluss med det her[:)]

Her går det i begge deler. Men hun er blitt en liten søring-frøken. I stedet for æ, mæ og dæ, sier hun jeg, deg og meg[:D]

han sier kun tim hemiirk om seg selv når han ser seg på bilder og vi spørr hva han heter.. ellers går det i jeg meg du vi osv i alle dialekter og litt på både engelsk og norsk [8|]

Back
Topp