Jeg blir vist værende jeg!

Wow! Magefølelsen skal ikke undervurderes! Så fantastisk at det endte så godt – og så utrolig bra at du stolte på det selv og tok en ekstra sjekk!
 
Tusen takk alle!

Ja, magefølelsen skal man gjerne stole på!

Aldri vært så glad for ekstrem kvalme før:angelic:
 
I morgen skulle jeg få cytotec kur for å fjerne det kk mente var ett dødt foster, men jeg klarte ikke finne roen med det, så jeg dro på volvat i dag for en ultralyd.

Ultralyden viste er foster i uke 6+1, med hjerteaktivitet og alt som det skulle!

Der har vært en tvilling, som nok var den de på kk så, og den som har gjort hcg prøvene mine feil.

Ny termin er 17 oktober, og nå håper jeg at jeg får være med dere hele veien!
Så fantastisk!!!!
 
Så fantastisk å høre ❤️❤️
 
I morgen skulle jeg få cytotec kur for å fjerne det kk mente var ett dødt foster, men jeg klarte ikke finne roen med det, så jeg dro på volvat i dag for en ultralyd.

Ultralyden viste er foster i uke 6+1, med hjerteaktivitet og alt som det skulle!

Der har vært en tvilling, som nok var den de på kk så, og den som har gjort hcg prøvene mine feil.

Ny termin er 17 oktober, og nå håper jeg at jeg får være med dere hele veien!
Så bra du sjekket en ekstra gang. Gratulerer:Heartred
 
Tusen takk alle!

Ja, magefølelsen skal man gjerne stole på!

Aldri vært så glad for ekstrem kvalme før:angelic:
Hadde de sjekket med ultralyd på Kk før du hadde fått kuren tror du?? Har tenkt på det i hele dag, er jo ikke alle som kan ta seg råd til Volvat :eek: Godt du gjorde det!
 
Hadde de sjekket med ultralyd på Kk før du hadde fått kuren tror du?? Har tenkt på det i hele dag, er jo ikke alle som kan ta seg råd til Volvat :eek: Godt du gjorde det!
Ja, det er jeg nesten helt sikker på at de gjør. Det er ganske strengt, og jeg mener det er slik at to leger skal konstatere at embryoet er dødt. Så det hadde nok blitt oppdaget uansett - heldigvis! :)
 
Oi for en solskinnshistorie :angel8 gratulerer! ❤️❤️
 
Hadde de sjekket med ultralyd på Kk før du hadde fått kuren tror du?? Har tenkt på det i hele dag, er jo ikke alle som kan ta seg råd til Volvat :eek: Godt du gjorde det!
Da jeg mistet i høst fikk jeg henvisning til sykehuset av gynekologen som sa at fosteret ikke levde lenger. På sykehuset dobbelsjekket en lege, som i tillegg fikk hjelp av en annen lege for å være helt sikker. Så tror ikke det skal være mulig å begynne på kur/utskraping før flere har sjekket (heldigvis) :)
 
Back
Topp