jeg blir sprø!!

babyem

Glad i forumet
var nettopp på do,og da hadde jeg hatt ennå mer blød.har hatt litt inni mellom siden uke 8,men det er så slitsomt.blir så bekymret.har jo fått beskjed av legen om å ta det helt med ro..blir gal av dette..er så trist hvis det skal gå gale

ok,jeg er litt beroliget.leste på bv at hvis du er på ultralyd når du har blødn,og det er et levende foster,så er det 90% sjangse for at det skal gå bra.jeg hørte fosterlyd på tirsdag,så det er jo nesten det samme.men jeg ringer til legen å får en ultralyd på mandag,for min egen del.skulle egentlig gjøre det på fredag,men da var legen syk

ja...jeg åper det går bra.det er ikke mye som kommer heller.bare en sånn liten prikk,så det er nok sikkert helt ufarlig

Det høres ut som alt er som det skal, men jeg skjønner jo at du blir bekymret. Greit å få sjekket det hos legen da, slik at du kan slappe av etterpå. Lykke til. [:)]

Nesing: Jeg visste ikke at du hadde mistet en tvilling.. Huff, er jo trist det også da... Men så bra at den andre spiren klarte å klamre seg fast! [:)]

Back
Topp