Jeg blir så provosert....

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Sitter og kikker inne på Dagbladet sine sider, aner fred og ingen fare...
Så midt i glaninga mi kommer det bilder av døde, mishandla dyr-på FØRSTESIDA![:@][:@][:(][:(][:(][:(]

Jeg vil ha meg frabedt å få tredd sånne bilder over hodet mitt, og jeg tenker med skrekk og gru om noen unger skulle vært så uheldig å komme over de.

Jeg synes det er grusomt nok at det finnes sånne mennesker som faktisk gjør sånt mot dyr, om ikke jeg skal få et bilde av det også på netthinna.

FAEN ALTSÅ! Drittfolk og dritt-avis!

Er det bare meg som er hårsår eller?????

Det er jo bare et steg unna å vise døde/mishandlede mennesker... Skjønner ikke etikken deres... Jeg har aldri likt Dagbladet, de gjør absolut alt for å få solgt. Jeg forventer noe annet av en avis...

Jeg forstår at du reagerer, skal ikke se på de bildene selv...

hehe jeg er ikke så hårsår
Men er enig i det at det er litt synd om noen barn tilfeldigvis klikker innpå...
Men det som provoserer og får folk til å reagere "selger" jo, så de får jo flere som klikker seg inn på inlegget om bilder er med i tilegg på fremsiden [&o]

Nei, ikke bare deg. Helt enig med deg jeg, og veldig glad for at jeg har omtrent aldri er inne på dagbladet sine nettsider lengre!

er heeelt enig!! Vertfall når det er et stooooooooooooort bilde som er det første som dukker opp! Snart setter de vel døde mishandlende barn på fremsiden også! Blir skikkelig forbanna!!

Det er en skikkelig uting. Det går an å advare mot sterke bilder, slik at man faktisk får velge selv om dette er noe man vil se eller ikke.

Ufyselig!! Og når jeg scrollet litt lenger ned var det en fyr som banket opp en valp, og DER var det advart mot sterke bilder[&:] Mulig det var advarsel pga det var filmopptak, jeg sjekket ikke mer for å si det sånn. Men jeg ønsker uansett ikke å se verken katt eller hund eller noen andre dyr i slike tilstander uten at jeg har bedt om det selv (gått aktivt inn på linken)!!

Det er ikke du som er hårsår. Dagbladet (og en rekke andre) tøyer grensene hele tida for hva som kan vises, og det uten en gang å klikke seg inn på reportasjen. Tenk 15 år tilbake hvor ofte nyhetsankeret på Dagsrevyen advarte mot sterke bilder. Nå skjer det vel omtrent bare når de viser bilder fra Abu Ghrabi eller den aller verst tenkelige faenskapen [&o]

Back
Topp