Jeg blir kvalm!

ORIGINAL: TheGoodWife

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Sikkert stygt, men sånne griser fortjener å bli uthengt. [X(]

Det syntes sikkert familien hans og..[8|]

Familien hans er underordnet i denne saken, og alle lignende saker. Les hele tråden, så ser du at dette har vært diskutert.

Familien er ikke underordnet. De har krav på beskyttelse. De eneste som mener noe annet er de som mener medias rett til høye opplagstall er overordnet alt!

ORIGINAL: frk.jus

ORIGINAL: komli87

Eg syns det e bra at han bler hengt ud og håpe folk SPYTTE på han når de ser han på gadå.

Livsfarlig, skandaløs, simpel og fullstendig usivilisert holdning som uttrykker totalt manglende forståelse for verdien av rettssikkerhet.

Ja :=)

Det sgo han jo ha tenkt på litt tidligere.

Familien hans er underordnet i denne saken, og alle lignende saker. Les hele tråden, så ser du at dette har vært diskutert.

Familien er ikke underordnet. De har krav på beskyttelse. De eneste som mener noe annet er de som mener medias rett til høye opplagstall er overordnet alt!

Hvordan mener du man kan ivareta samfunnets behov versus familien til overgriperens sitt krav på beskyttelse da?

Jeg har ikke noe behov for å vite fult navn og hvordan denne mannen ser ut, det jeg har behov for er å vite at vi har et rettsystem som fungerer slik at disse blir tatt hånd om! Det er ikke alltid tilfelle per dags dato desverre, men det bør jobbes for! Media som kun gjør dette for profittens skyld bør ikke bli brukt som informasjonskanal når det kommer til saker som denne!

ORIGINAL: komli87

Det sgo han jo ha tenkt på litt tidligere.

Men det gjorde han desverre ikke eller dreit i det, synd for familien da!

ORIGINAL: jinta85

Hvordan mener du man kan ivareta samfunnets behov versus familien til overgriperens sitt krav på beskyttelse da?

Jeg har ikke noe behov for å vite fult navn og hvordan denne mannen ser ut, det jeg har behov for er å vite at vi har et rettsystem som fungerer slik at disse blir tatt hånd om! Det er ikke alltid tilfelle per dags dato desverre, men det bør jobbes for! Media som kun gjør dette for profittens skyld bør ikke bli brukt som informasjonskanal når det kommer til saker som denne!

Nei, men så har vel heller ikke du blitt misbrukt av han.

Det jeg mener er at jeg tror ikke samfunnet generelt har et behov for å vite hvordan denne mannen ser ut og hva han heter, det eneste vi trenger å vite er at han blir tatt hånd om! De som er misbrukt og de nærmeste veit jo allerede hvem mannen er og trenger ikke den informasjonen igjennom media!

Back
Topp