Jeg blir KVALM!!!!!

MamsTW

Gift med forumet
[:@] og rasende av denne Alvdal saken! Jeg mener det de har holdt på med er verre en mord. her er det barn de har brukt.
Tenk at en MOR kan foreslå for typen at han skal sette barn på sin egen datter for at de skulle få en baby å misbruke....

Jeg vil egentlig vite minst mulig om saken, men noe får en jo alltid med seg. og de fleste diskuterer det og......

Det der visste jeg ikke.......................... har ikke orket å sette meg inn i saken, for som du sier, det blir for jævlig.

Umennesker.

ORIGINAL: Blåmann

Det der visste jeg ikke.......................... har ikke orket å sette meg inn i saken, for som du sier, det blir for jævlig.

Umennesker.

Denne saken har jeg ikke hørt om!!!
Hvor kan man lese om dette?
Høres jo helt horibel ut [&:]

ORIGINAL: Bizarre

ORIGINAL: Blåmann

Umennesker.

Denne saken har jeg ikke hørt om!!!
Hvor kan man lese om dette?
Høres jo helt horibel ut [&:]

det er bare gå inn på vg.no så står det om det på fremsiden. hele saken er gruuusom.... jeg orker ikke sette meg inn i den... men noe får en jo med seg på nyhetene...

I sånne saker er jeg faktisk mot dødsstraff!! Sorry, sikkert mange som har meninger mot det. Men det driter jeg i!! De har ødelagt livet til barna- jeg blir helt på gråten når jeg tenker på alt de har gjennomgått [:(]

helt forferdelig.... foreldre og naboer som har bytta på å misbruke egne barn og nabobarn.... syke syke folk! Ikke engang mordere er så grusomme! Ikke for ingenting at folk som har misbrukt barn er helt neders på rangstigen i fengsel...

finnes ikke ord.
grusomt[:(]

Jeg vet ikke hvem som er verst egentlig: Foreldrene, stefar og andre som er pedofile og sadister ELLER det offentlige som syns å høre på en 15-åring er bortkastet tid, heller sette diagnoser på barna for å forklare oppførselen deres, en barnevernsleder som er BFF med en av de hovedtiltalte og stolte på at moren ville gå til politiet med overgrepsfilmen som bv visste om...

Jeg blir helt kvalm av at dette ikke ble fanget opp. De hadde alle tegnene i fanget, men alle satset vel på at noen andre sa fra...

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg har styrt unna hele saken så godt jeg kan, og har tenkt til å fortsette med det..
Grusomt!!!!! [:(]

ORIGINAL: november2010

I sånne saker er jeg faktisk mot dødsstraff!! Sorry, sikkert mange som har meninger mot det. Men det driter jeg i!! De har ødelagt livet til barna- jeg blir helt på gråten når jeg tenker på alt de har gjennomgått [:(]

sign!!

Det er helt grusomt... Blir kvalm bare av å tenke på det. Samt Christoffer- saken, begynner alltid å grine når de viser det fine bildet av en usikker liten gutt som suger litt på underleppa si.. Grusomt!

Jeg syns en del av journalistene bør få seg en real smekk i denne saken også!! Det gjelder de som ønsker at bildene (som er bevisene for at det faktisk er foregått overgrep) skal offentliggjøres!! Ærlig talt altså!!!!!! Det kommer jo til å forfølge de stakkars ofrene for resten av livet om de gribbene av noen journalister får kloa i bildene!! Det må være grusomt nok for ofrene å leve videre med det som har skjedd om de ikke skal bli minnet på dette via internett og aviser for alltid!!

Men det tenker dem jo ikke på de fordømte idiotene!!! OG er det strengt tatt nødvendig for journalistene å se de bildene??? bør det ikke holde at de har fått greie på at det var tydelige bevis på overgrep av grove karakterer??? ÆSJ OG FY!!!!

ORIGINAL: Charlis

Jeg syns en del av journalistene bør få seg en real smekk i denne saken også!! Det gjelder de som ønsker at bildene (som er bevisene for at det faktisk er foregått overgrep) skal offentliggjøres!! Ærlig talt altså!!!!!! Det kommer jo til å forfølge de stakkars ofrene for resten av livet om de gribbene av noen journalister får kloa i bildene!! Det må være grusomt nok for ofrene å leve videre med det som har skjedd om de ikke skal bli minnet på dette via internett og aviser for alltid!!

Men det tenker dem jo ikke på de fordømte idiotene!!! OG er det strengt tatt nødvendig for journalistene å se de bildene??? bør det ikke holde at de har fått greie på at det var tydelige bevis på overgrep av grove karakterer??? ÆSJ OG FY!!!!

INGEN andre enn de som MÅ se de bildene burde fått sett de! Kan ikke fatte og begripe at noen som ikke er overgripere selv frivillig vil se på sånne bilder!

Ei jeg kjenner er politi og hun sier at de som jobber i sedelighetsavd slutter når de får egne barn, eller slutter etter noen år. det er for mye grusomt de må se gjennom....

Back
Topp