• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg blir gaaaallll!

Puffen

Elsker forumet
Det er ko lettere å få folk til å hoppe i havet enn å være med å gå tur[:@][:@][:@][:@]

Hver gang jeg spør om noen av venninnene mine vil være med å gå tur så har de tusen undskyldninger for ikke å være med, men å være med på café DET var de alltid tid til.

Det er jo ikke så langt rundt Mosvannet for pokker!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

heh..det er jo ikke alle som syns det er noe moro å gå tur da,vertfall ikke i denne grisekulda..
Ta på deg musikk i ørene og gå alene...det er deilig[:)]

de må da slippe å gå tur hvis de ikke vil?

kjenner til den[:-]
særlig hvis jeg spørr om noen vil på besøk, da kommer det alltid ''neeeeei,skal rydde,neeeei skal bort *så drar de fekk 5t senere*, neeeeei skal spise middag *kan man ikke komme etter midda'n*, neeeeei hunden kastet opp i dag tilig'' [:'(]
møkka folk

Jeg tvinger ingen til å gå tur, jeg bare spør om de vil være med!

OG jeg synes ikke det er så kjekt å gå tur alene når det er mørkt, og det er som regel da jeg har tid. Ble voldtatt som yngre, det henger veldig med meg ennå når jeg er ute og går. Derfor jeg gjerne vil ha med meg noen når jeg er ute.

Flytt til hamar, blir GLADELIG med å gå tur jeg!
er så mørkeredd at ikke grisen om jeg våger meg ut døra alene etter at sola har gått ned[:'(]

ORIGINAL: turbo trash

de må da slippe å gå tur hvis de ikke vil?

turbo:::
jeg tvinger deg med på tur akkurat nå!!!kom igjen, ække lov å si nei!!

Jeg skulle gjerne blitt med deg jeg, men tror ikke jeg orker å kjøre en time for å gå tur [8D]

ORIGINAL: xCamillax

Jeg skulle gjerne blitt med deg jeg, men tror ikke jeg orker å kjøre en time for å gå tur [8D]

Herregud, kom igjen...........bare en times kjøring [8D][8D]

Du kan flytte tilbake til Sandnes [:D][:D][:D]

Full av gode forslag i dag!!

[;)]Det er en av grunnene til at jeg synes det er greit å ha hund. Er ikke redd når jeg går alene i mørket når lillegull er med[:D] (Lillegull er IKKE en liten hund[8D][:D])
Jeg elsker å gå turer ,og liker egentlig best å gå alene med bikkja.
Og jeg er også et voldtektsoffer - og har seriøs angst for å gå alene på tur.
Du kan ikke få låne en stor og skummel (og snill[:D])hund da? Så er du ikke avhengig av at veninner har tid?

ORIGINAL: Puffen

Drømmer om det hver dag!! Satser på å flytte i løpet av året. Da kan jeg bli med deg å gå tur [:D]

ORIGINAL: MICAmor

[;)]Det er en av grunnene til at jeg synes det er greit å ha hund. Er ikke redd når jeg går alene i mørket når lillegull er med[:D] (Lillegull er IKKE en liten hund[8D][:D])
Jeg elsker å gå turer ,og liker egentlig best å gå alene med bikkja.
Og jeg er også et voldtektsoffer - og har seriøs angst for å gå alene på tur.
Du kan ikke få låne en stor og skummel (og snill[:D])hund da? Så er du ikke avhengig av at veninner har tid?

Vi skal leie ut på nytt sokkelleiligheten vi har, og jeg har sagt at de kan ha hund de som bor der (benytter utleie firma) så da satser jeg på at jeg kan "få låne" en evt hund. Ellers foreslår jeg for alle naboene at de skal skaffe seg hund [:D][:D] Mannen min er allergisk mot hunder så vi kan ikke ha hund selv.

ORIGINAL: Puffen

Drømmer om det hver dag!! Satser på å flytte i løpet av året. Da kan jeg bli med deg å gå tur [:D]

Gleder meg allerede!!!

Back
Topp