jeg blir gaaaal...

mammatilTheodor

Elsker forumet
Lillegutt hadde jo en periode da han var rundt året og litt etter det der han kastet ALT, knep, kloret og slo.. Men så gikk det over og han har vært kjempesnill. Men nå har han begynt på igjen med alt det!![:o] Det er så fryktelig slitsomt! Han kaster alt han ser og får tak i.. Jeg kan si ifra til han hundrerusener av ganger, men det hjelper fader meg ikke. [&:] Syntes det er så vanskelig, føler det blir så mye negativt fra meg når jeg må si nei, ikke gjør det, slutt med det, nå holder det etc. heeele tiden..[:(][&:] 
Er det vanlig i denne alderen, eller hva? Trenger råd og tips.. Han er forresten 2 år og 4 mnd..

Ooooooooooooh yess!!!!  Min toåring er ekstrem til å kasta ALT!!! Holder på å bli gal her!!
Når han er ferdig å spise går fat og kopp i gulvet, bestikk flakser veggimellom, lekene kastes overalt, han kan å slå og klipe.
Ordene nei, slutt, kutt ut osv er helt gresk for ham....

JEG GLEDER MEG TIL DENNE PERIODEN ER OVER!!! [;)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Ooooooooooooh yess!!!!  Min toåring er ekstrem til å kasta ALT!!! Holder på å bli gal her!!
Når han er ferdig å spise går fat og kopp i gulvet, bestikk flakser veggimellom, lekene kastes overalt, han kan å slå og klipe.
Ordene nei, slutt, kutt ut osv er helt gresk for ham....

JEG GLEDER MEG TIL DENNE PERIODEN ER OVER!!! [;)]

godt å vite at det ikke kun er her det er sånn da..[8D] er ekstremt slitsomt når det er sånn.. gjør dere noe for å få han til å slutte, eller lar dere det skure og gå og håper at det snart går over? hehe[:)]

Back
Topp