Jeg blir gaaaal!

Nullenusken

Forumet er livet
Hvorfor må ALLE skravle hele tiden om at jeg sikkert får tvillinger osv....
Prøver å forklare dem at det er ikke noe større sjanse for tvillinger siden jeg bare fikk inn ett egg, men da bare ler de og sier "joooooda! blir sikkert enegget da vettu!!!"
Er såååå lei av tvillingvitser allerede!!!!! arrgh...

Det har jeg hørt hele tiden også, og det gjorde absolutt ikke saken bedre av at jeg fikk mage tidlig[8D]!! Til og med nå etter 3 ul'er så er det noen som er sikker på at det er tvillinger!! Kjenner jeg begynner å koke over av de "vitsene"

Jepp, har hørt det masse selv.... "sikker på at det bare er en da?" Så da lekser jeg de opp om hvordan ivf funker og om hvem som får satt inn to og hvem som får ett. Slitsomt å forklare hver gang, men lærern i meg klarer ikke å la vær å belære............

ORIGINAL: Blåmann

Jepp, har hørt det masse selv.... "sikker på at det bare er en da?" Så da lekser jeg de opp om hvordan ivf funker og om hvem som får satt inn to og hvem som får ett. Slitsomt å forklare hver gang, men lærern i meg klarer ikke å la vær å belære............

Joda, sier akkurat det jeg og... men da bare gliser de og sier "Jammen da blir det eneggede tvillinger da vettu!!!"
Arrgh................ Og selv om jeg sier "Nei, det gjør det ikke" så får jeg tilbake "jooooooda, selvsagt gjør det det!!!" osv osv osv osv osv

ORIGINAL: Nullenusken

Joda, sier akkurat det jeg og... men da bare gliser de og sier "Jammen da blir det eneggede tvillinger da vettu!!!"
Arrgh................ Og selv om jeg sier "Nei, det gjør det ikke" så får jeg tilbake "jooooooda, selvsagt gjør det det!!!" osv osv osv osv osv

Da må du slå. De kan ikke slå tilbake, du er jo gravid[:D]

ORIGINAL: Nullenusken

Da må du slå. De kan ikke slå tilbake, du er jo gravid[:D]

Hahahaha... Kan du lære meg å slå via msn også??? hehehe...

Back
Topp